Про що питають банки під час карантину? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Про що питають банки під час карантину?

Особисті фінанси
155
Чим складніша ситуація – тим більше запитань.
Карантинний режим в Україні продовжили ще на 3 тижні! Маємо надію, що до 24 квітня ми зможемо подолати загрози коронавірусу. А тим часом, ми зібрали підбірку актуальних відповідей на нагальні питання, які ми отримуємо впродовж карантину. Як працюють відділення? Чи актуальні послуги? Як сплачувати? Будемо тримати вас у курсі всіх оновлень в режимі онлайн – слідкуйте за оновленнями на сайті та в соцмережах.
ЯКІ ЗАХОДИ БАНК ВЖИВАЄ ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ КОРОНАВІРУСУ?
З моменту оголошення карантину ми відчули відповідальність дати можливість кожному залишитися вдома (з огляду на нашу сферу діяльності). По-перше, одразу зібрали для вас актуальні онлайн-послуги та продукти.
По-друге, максимально доклали зусиль до мінімізації ризиків зараження. Це стосується як наших клієнтів, так і співробітників. Жодна роботизація не замінить головного ресурсу – людей.
Саме тому Юнекс Банк прийняв рішення запровадити дистанційну форму роботи для максимально можливої кількості нашого персоналу. Ми не виходимо з дому без потреби та обмежуємо особистий контакт для безпеки суспільства. Кількість працівників, які мають працювати у відділеннях, також зазнала змін.
По-третє, ми дотримуємось усіх заходів безпеки, що і вам радимо. Персонал працює лише у захисних масках, регулярно оглядається, а приміщення провітрюються та дезінфікуються.
ЧИ ВВЕДУТЬ КАРАНТИН У БАНКУ?
Якщо мова про повноцінне закриття – ні. Ми продовжуємо працювати, але за новими умовами, яких вимагає карантин.
Наприклад, усі наші торгові точки, які знаходилися у ТРЦ, ми вимушені тимчасово закрити. Деякі відділення також обмежили роботу, тому віднесіться з розумінням та перевірте перед візитом чи працює ваше відділення на сайті.
Ми розуміємо, наскільки важлива наша роботу у такий час і докладаємо максимум зусиль для забезпечення вас якісними послугами. І, звичайно, дотримуємось необхідного комплексу заходів безпеки.
ЯК УНИКНУТИ ВІЗИТІВ У ВІДДІЛЕННЯ?
Працюємо саме так, щоб ви могли залишитися вдома. Тому для вирішення цього питання є декілька варіантів.
За будь-якими питаннями можна звернутися у Контакт-центр за телефонами 0 800 500 686, 38 (044) 585 14 87 та у Viber за номером 38 (067) 249 36 81.
Наразі всі оператори нашого контакт-центру працюють дистанційно, щоб мінімізувати соціальні контакти та ризик зараження коронавірусом. Оператори за лічені хвилини допоможуть вам здійснити банківські операції, нададуть детальну інформацію та скоординують.
А взагалі, рекомендуємо спробувати Інтернет-банкінг та мобільний додаток UnexBank – детальну інструкцію з користування розмістили на YouTube-каналі.
ЧИ ЗМІНИТЬСЯ ГРАФІК РОБОТИ ВІДДІЛЕННЯ?
Так, ми скоротили час роботи відділень Юнекс Банку і тепер працюємо за наступним графіком:
1. 10:00 – 17:00 – Робота з клієнтами
2. 10:30 – 16:00 – Час роботи операційної каси
3. 11:30-11:40, 13:00-13:50, 15:20-15:30 – Перерви на провітрювання та дезінфекцію
4. Субота та неділя – вихідні.
Банкомати працюють 24/7, але радимо підправити готівку на карантин і користуватися картками.
ЧИ ПЛАНУЄТЬСЯ ЗАКРИТТЯ ВІДДІЛЕНЬ?
Радимо перед відвідуванням перевірити чи працює ваше відділення – це можна зробити на сайті. Здебільшого, більшість відділень продовжує працювати.
ЧИ З’ЯВИЛИСЯ ОБМЕЖЕННЯ НА ПРОВЕДЕННЯ ОПЕРАЦІЙ ТА ЛІМІТИ НА ЗНЯТТЯ ГОТІВКИ?
Усі операції здійснюються у звичайному режимі, системи банку працюють стабільно.
Наші клієнти, як і раніше, за потреби можуть отримати готівку зі своїх рахунків – ліміти залишилися незмінними; значні суми, як і до цього, потрібно буде замовити заздалегідь.
ЧИ МОЖНА ЗАРАЗ ОБМІНЯТИ ВАЛЮТУ? ЯКІ ЛІМІТИ ТА ОБМЕЖЕННЯ?
Нагадуємо, що краще не виходити з дому, тим паче, що обміняти валюту можна онлайн. Це можна зробити в Інтернет-банкінгу Unex Bank Online у розділі «Обмін валют». Продаж валюти у касах банку також продовжуються, але потурбуйтеся про себе – обмінюйте онлайн.
Лімітів та обмежень на операції з валютних рахунками немає. Як і раніше, готівку з валютних рахунків можна отримати у касах банку, ліміти на її зняття залишаються незмінними, але значні суми, як і раніше, необхідно буде попередньо замовити.
ЧИ МОЖНА ОТРИМАТИ КРЕДИТ ТА ОФОРМИТИ КРЕДИТНУ КАРТУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ?
Згідно з рішенням правління Юнекс Банку ми вимушенні призупинити оформлення нових заявок на кредит готівкою та кредитні картки. Маємо надію, що обмеження буде дійсним лише під час карантину.
На жаль, це стосується і питань перекредитування в інших банках та фінансових компаніях.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО НЕ МАЮ ЧИМ ОПЛАЧУВАТИ ЗА КРЕДИТ? ЧИ БУДУТЬ ШТРАФНІ САНКЦІЇ?
Важливо зазначити, що оплата платежу за кредитом, навіть під час карантину, має здійснюватись відповідно до умов вашого договору. Якщо вже склалася зазначена ситуація, то у разі прострочення оплати по споживчому кредиту в період з 01.03.2020 по 30.04.2020 до вас не застосовуватимуть штрафні санкції.
ЧИ БУДУТЬ ПРОХОДИТИ ОПЛАТИ ПО КРЕДИТУ?
Працюємо як завжди стабільно. Ми своєчасно погашаємо ваш кредит при отриманні коштів на рахунок згідно вашого Кредитного Договору.
За матеріалами:
Юнекс Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас