Якщо "заглючив" е-квиток: у столичному метро порадили, що робити — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Якщо "заглючив" е-квиток: у столичному метро порадили, що робити

Особисті фінанси
3954
У Київському метрополітені надали рекомендації пасажирам, як діяти, коли некоректно спрацювала картка е-квитка.
Як повідомили у пресслужбі метрополітену, фахівці метрополітену та КП “ГІОЦ” (оператора системи е-квитка) по своїх напрямках опрацьовують кожне звернення.
Як діяти в таких випадках:
  • некоректно спрацювала картка е-квитка (KyivSmartCard та Картка киянина) – зателефонувати на гарячу лінію оператора КП “ГІОЦ” 044-366 55 55 або зайти на сайт оператора та скористатися телеграм-ботом оператора, або звернутися на фб-сторінку KyivSmardCard та залишити повідомлення;
  • некоректно спрацювала чи зламалась картка метро – звернутися до сервісного центру. Вони працюють на станціях “Майдан Незалежності”, “Дорогожичі”, “Дарниця”, “Політехнічний інститут”, “Почайна” та “Хрещатик” з 8 до 19 без вихідних. Техперерва 12-12.30;
  • некоректно спрацювала безконтактна банківська картка – залишити інформацію за посиланням, вказавши перші та останні 4 цифри номеру картки, власника, станцію та час, коли це сталося.

Kyiv Smart Card – як це працює

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас