Українці почали активно переходити на 4G-смартфони з великими екранами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці почали активно переходити на 4G-смартфони з великими екранами

Фондовий ринок
959
Протягом липня-вересня цього року користувачі “ВФ Україна” (Vodafone) при виборі нового смартфона виходили з двох переважаючих характеристик. Новий гаджет обов’язково повинен підтримувати “четверте покоління” мобільного зв’язку. А діагональ екрану бажали якнайбільшу – понад 6 дюймів.
У першому випадку 99% всіх нових пристроїв могли підключатися до 4G-інтернету. А тенденція до “великого екрану” зросла з 58% у другому кварталі до 69% – за підсумками третього.
Серед майже 20-мільйонної клієнтської бази Vodafone Україна найрідше міняли марку виробника фанати Apple. Ті, хто вже володів iPhone, в 71% випадків теж купували собі смартфон з логотипом яблука. В середньому представники цієї категорії не розлучалися зі своїми “айфонами” по два роки – найдовше, якщо порівнювати з іншими виробниками.
За друге місце в перевагах абонентів “ВФ Україна” боролися між собою Samsung і Xiaomi. Приблизно половина тих, хто раніше володів смартфонами зазначених марок, купували собі новинки цих же вендорів. Міняли вони свої мобільні гаджети кожні півтора року.
Трійку “призерів” замкнула китайська Huawei. Третина користувачів смартфонів цього бренду віддавали йому перевагу при купівлі нового. А оновити “трубку” наважувалися в середньому через 1,4 року.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас