Контактний центр "Банк Альянс" перейшов на цілодобовий режим роботи гарячої лінії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Контактний центр "Банк Альянс" перейшов на цілодобовий режим роботи гарячої лінії

Особисті фінанси
62
«Банк Альянс» завжди уважний до запитів своїх клієнтів, тому ми постійно розвиваємо і покращуємо свої сервісні можливості. Один з важливих сервісів банку – це контактний центр, зателефонувавши в який можна швидко та просто отримати консультацію з будь-яких питань, пов’язаних з продуктами банку.
Контактний центр «Банк Альянс» перейшов на ЦІЛОДОБОВИЙ режим роботи гарячої лінії:
0 800 60 2222
Звертаємо увагу, що дзвінки з мобільного телефону на лін ію 0 800 60 2222 – НЕ тарифікуються.
Для дзвінків із-за кордону діє номер +38 044 224 66 76.
Завдяки постійному розвитку онлайн-послуг банку клієнтам доступні безкоштовні канали зв’язку. Ви можете поставити будь-яке питання в чаті зі співробітником банку в месенджерах Facebook Messenger, Viber або Telegram.
Посилання на офіційні месенджери Банку:
За матеріалами:
Альянс Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас