Привіт з Хорватії: GRL Саміт з кібербезпеки і ризиків від MasterCard — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Привіт з Хорватії: GRL Саміт з кібербезпеки і ризиків від MasterCard

Особисті фінанси
47
Вже давно маємо новину, що чекає на публікацію.
Не можемо обійти стороною саміти та конференції, що підвищують наш рівень розвитку та технологічності.
Лише за один місяць Unex Bank, в обличчі Голови Правління Ганни Довгальської, прийняв участь у трьох заходах:
1. PayTech Ukraine 2019
2. Visa Cashless Forum2019
3. GRL Cybersecurity & Risk Summit – Europe
Задля участі в останньому форумі з розвитку діджиталізації і платіжних систем навіть довелося вирушити в Хорватію. Тож сьогодні ділимося з вами враженнями, отриманими від європейського ком’юніті у сфері FinTech!
Про що була мова?
Перше, що варто почути на Саміті, – це бачення майбутнього від MasterCard на наступні 5 років, а саме: забезпечення кращого цифрового досвіду з гарантією безпеки, зручністю і контролем скрізь і в усьому, що обирає споживач в якості оплати.
Виходячи з окресленого вище вектору майбутнього розвитку, форум ознайомив із новітніми інструментами та техніками, які спрямовані на мінімізацію ризику шахрайства і максимізацію прибутковості, а саме:
- Як захистити ведення торгівлі за рахунок використання автентифікації?
- Яка роль штучного інтелекту в скороченні ризиків?
- Які існують проблеми і зміни в платіжній екосистемі?
- Біометрія і зростаюче значення цифровий ідентичності.
Курс на діджиталізацію
Кібербезпека розвивається пліч-о-пліч з діджиталізацією. Мабуть, цим не відкриємо вам Америку, бо це є цілком логічним: чим більше ми йдемо в smart-життя, Інтернет і автоматичні процеси, тим більше зростають ризики шахрайства та його варіації.
Цифра дня: кожен третій (!!!) був жертвою витоку даних, крадіжки особистих даних, або шахрайства з кредитними картами.
Тому друге, не менш важливе, ніж бачення наступного розвитку – це поставлені завдання на Саміті:
- Зменшити шахрайство з кредитними картками;
- Мінімізувати вплив на споживчий досвід.
Враження Голови Правління Юнекс Банк
Можна нескінченно довго говорити про факти, але найбільше запам’ятовуються емоції. Ділимося уривками з інтерв’ю Ганни Довгальської, що саме «впало в око» з усієї програми?
Однією з найбільш привабливих тем стала лекція про Google Duplex від John Ridpath.
По-перше, залучення штучного інтелекту – це дослідження, яке завжди гідне поваги і захоплення.
А, по-друге, дуже заманливо, що Україна може стати однією з наступних країн, де цим інтелектом зможе скористатися кожен.
Трохи подробиць про те, як працює Google Duplex
Duplex – безкоштовний сервіс від Google, який використовує штучний інтелект для того, щоб дзвонити в ресторани і, імітуючи людський голос, від вашого імені резервувати місця.
Сьогодні, насправді, 3 з 4 успішних замовлень здійснюють співробітники колл-центрів, управління над якими здійснює система. Але коли дзвонив розумний асистент Google, він здавався дуже реальним та переконливим і навіть міг відповідати на складні питання.
Так, наприклад, на питання офіціанта: “Чи будуть з вами діти?” – Бот не розгубився і відповів: – “Я роблю замовлення за клієнта, тому, не до кінця впевнений, що будуть діти, але це не виключено”. Погодьтеся, що можна розвивати цей потенціал?
Привіт з Хорватії: GRL Саміт з кібербезпеки і ризиків від MasterCard
За матеріалами:
Юнекс Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас