Subaru Forester перетворили на всюдихід
Сумніватися в повнопривідності Subaru ніхто не збирається, але американцям ніколи не буває достатньо. Досить того, що звичайний позашляховик Forester люфтували майстри з Орегони, перетворивши його на «Монстр Трак».
Хлопці з Anderson Design & Fabrication насправді поставляють першокласні комплекти для ліфтингу кузова і збільшення кліренсу для будь-яких автомобілів: від старих Subaru GL до новітніх Outback і чудового Forester. У більшості випадків використовують проставочні планки замість повнопружинного підйомника – заради максимального збереження вихідної якості їзди. Втім, і для тривалих подорожей знайдуться підвіски.
У Subaru немає двошвидкісної роздавальної коробки. Проте, після невеликого підйому, з додатковими опорними пластинами, захистом кузова і, можливо, насадкою всмоктувального патрубка, ці прості машини можуть впоратися з перешкодами – наприклад, складною пересіченою місцевістю. Є багато трас, якими можна їхати без повного приводу. А ось повнопривідна система Subaru, ще й посилена, цілком придатна для позашляхових поїздок.
У Subaru немає двошвидкісної роздавальної коробки. Проте, після невеликого підйому, з додатковими опорними пластинами, захистом кузова і, можливо, насадкою всмоктувального патрубка, ці прості машини можуть впоратися з перешкодами – наприклад, складною пересіченою місцевістю. Є багато трас, якими можна їхати без повного приводу. А ось повнопривідна система Subaru, ще й посилена, цілком придатна для позашляхових поїздок.
За матеріалами: autonews.ua
Поділитися новиною