Україна лідирує за темпами зростання ринку інтернет-реклами в Європі (дослідження)
Європейське Бюро інтерактивної реклами (IAB Europe) опублікувало свіже дослідження про ринок інтернет-реклами AdEx Benchmark 2018.
Україна вперше потрапила до звіту і посіла перше місце за темпами зростання.
Згідно з даними дослідження, обсяг ринку інтернет-реклами в Україні в 2018 році склав 475 млн євро. Це 19 показник в Європі – за ним країна випереджає Угорщину, Словаччину, Білорусь і ще низку ринків.
Україна стала найбільш швидкозростаючим ринком інтернет-реклами в Європі, показавши зростання в 26,9%. Далі йдуть Росія, Білорусь, Чехія та Сербія.
Серед інших даних дослідження:
- Ринок дисплейної реклами в Україні зріс на 32%. Це найкращий показник в Європі.
- Зростання ринку реклами в класифайдах і каталогах склало 18%. Тут Україна на п’ятому місці.
- Ринок пошукової реклами в Україні зріс на 25% – це четвертий показник.
- Зростання ринку відеореклами в інтернеті склало 38%. Україна займає в цьому списку сьоме місце по Європі.
Методологія дослідження базується на власних обчисленнях IAB Europe, а також даних, наданих місцевими представництвами. У випадку з Україною це – IAB Ukraine. Українська філія була створена в лютому 2018 року, її першими учасниками стали «Google Україна», Admixer, Kantar TNS, OLX і інші.
За матеріалами: Ain.Ua
Поділитися новиною