Як топи українських online-бізнесів збільшують потік клієнтів через процесинг Прокард? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як топи українських online-бізнесів збільшують потік клієнтів через процесинг Прокард?

Особисті фінанси
62
Лідер онлайн-геймінга компанія LeoGaming, сервіс онлайн-платежів iPay та інтернет-магазин кави Grusha поділилися, що перехід на новий процесинг допоміг впоратися із величезним клієнтським навантаженням.
- Коли через твій інтернет-магазин або онлайн-сервіс щодня проходять десятки тисяч платежів – від банальної комуналки до покупки кави або броні у грі, без швидких і безперебійних оплат подальший розвиток бізнесу неможливий. – Каже співзасновник Grusha Андрій Васильєв.
Про те, як процесинговий центр «Прокард» за рахунок своїх розробок вирішив ці питання, підвищив швидкість проведення платежів, знизив показник відмов, і відповідно, в рази збільшив кількість задоволених клієнтів, в ролику:
До слова, підключення до системи e-commerce займає всього 1 день відразу після підписання договору і інтегреціі сайту.
За матеріалами:
Конкорд
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас