Автоматизована логістична система буде економити UPS до $200 млн на рік — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Автоматизована логістична система буде економити UPS до $200 млн на рік

Технології&Авто
273
Щозими, якщо в Денвері (Колорадо, США) починає вирувати заметіль, сотні тисяч посилок застряють в дорозі і не можуть бути доставлені в строк через аварії на дорогах і снігові завали. Вирішити цю проблему, хоча б частково, намірилася поштова компанія UPS.
Для цього її фахівці розробили автоматизовану платформу Network Planning Tools (NPT), що використовує штучний інтелект для аналізу логістичних можливостей.
Як повідомляється, заснована на машинному навчанні система дозволяє відстежувати активність відділень UPS і знаходити ті, що зможуть прийняти незапланований обсяг посилок, який перенаправлять через погану погоду в іншому регіоні. Аж до вересня цього року співробітникам компанії доводилося міняти маршрути доставки вручну, враховуючи дати відвантаження, завантаженість відділень, їх пропускну спроможність, способи перевезення (потяги, літаки, вантажівки або все відразу), терміни та адреси доставки, а також години роботи пілотів та водіїв.
Але тепер у працівників є доступ до єдиної хмарної платформи NPT, яка надає доступ до всіх графіків і планів, дозволяє створювати симуляції і прораховувати оптимальні маршрути.
Перед різдвяними канікулами і, відповідно, величезним потоком доставки, UPS вирішила перевірити ШІ-систему на прикладі Іллінойсу, де компанія щороку стикається з логістичною кризою. Відзначається, що NPT впоралася з розподілом посилок за кілька хвилин, у той час як у людей на це пішов би мінімум тиждень. В службі доставки підрахували, що така ефективність дозволить економити від $100 до $200 млн на рік.
У разі ж імовірного колапсу в Денвері, прогнозується, що співробітники UPS, скажімо, з Портленда зможуть зайти в систему, подивитися, скільки массачуссеттських посилок там застрягло минулого разу, і відправити частину з них через Чикаго,а частину – через Мідоулендс (Нью-Джерсі), при цьому виключивши з маршруту сортувальний центр в Грінсборо (Північна Кароліна), оскільки там недостатньо місця для всіх великовантажів, що ідуть на північний схід. І тоді все вдасться доставити вчасно.
Ще одна корисна функція NPT — складання маршрутів таким чином, щоб використовувати мінімальну кількість транспортних засобів. Система оптимізує все так, щоб водії фур не поверталися назад без вантажів.
“ШІ робить логістичні процеси більш гнучкими і динамічними, – зазначив Кріс Капліс, голова Центру транспорту і логістики Массачусетського технологічного інституту. – На мій погляд, системами на зразок NPT рано чи пізно доведеться обзавестися всім компаніям, що займаються перевезенням вантажів”.
Наостанок відзначимо, що поки NPT дозволяє співробітникам UPS складати і власні плани, ігноруючи поради алгоритмів. ШІ, однак, завжди запитує, чому вони проігнорували його варіант і віддали перевагу власним. Збираючи ці дані, самонавчальна система поступово вдосконалюватиме свою роботу.
За матеріалами:
ITC.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас