Кількість скарг на учасників небанківського фінринку в III кварталі скоротилася


Кількість скарг на учасників небанківського фінринку в III кварталі скоротилася

Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), в липні-вересні 2018 року отримала 1,773 тис. звернень і скарг на роботу піднаглядних структур, що на 205, або 12,5%, менше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Як повідомляється на сайті комісії, в 2018 році кількість звернень громадян, спрямованих через інтернет, скоротилася на 12% – до 776.

Протягом звітного періоду Нацкомфінпослуг отримала 85 анонімних звернень та звернень, що не належать до її компетенції, що становить 4,9% від загальної кількості звернень громадян. Колективних звернень за вказаний період надійшло 14, або 0,8%.

Питання, з якими зверталися громадяни до Нацкомфінпослуг, стосувалися, насамперед, дотримання законодавства у сфері надання страхових послуг (1,160 тис. звернень, або 66,6% загальної кількості). Зокрема, більшість звернень стосувалися порушення строків виплати або зменшення суми страхового відшкодування; відмови у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування; безпідставної відмови у виплаті; незгоди страхувальника з визначенням розміру відшкодування витрат, пов’язаних з відновлювальним ремонтом транспортного засобу і т. д.

Внаслідок вжитих Нацкомфінпослуг заходів страхувальники виплатили за третій квартал понад 14,5 млн грн страхових відшкодувань.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua
Опитування