UNIT.Talk | Завоювання Білого дому: як працює мікротаргетинг — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

UNIT.Talk | Завоювання Білого дому: як працює мікротаргетинг

Фінтех і Картки
227
“Завдяки Twitter Трапм говорив з людьми, а завдяки Facebook – виграв”, – Бред Парскейл, директор з цифрових медіатехнологій кампанії Дональда Трампа (інтерв’ю Guardian).
  • Завоювання Білого дому: аналіз мікротаргетингу в PR під час передвиборної кампанії Дональда Трампа.
  • Як застосовувати мікротаргетинг у бізнесі? Кейси Dome inc., Salon Betty, UrbanStems.
  • Сучасні підходи до мікротаргетингу в криптоіндустрії: на прикладі PR-активностей Hacken.
Не секрет, що Facebook дозволяє під час політичних кампаній налаштовувати таргетинг на виборців з високою точністю: чи то за адресою, то чи за інтересами. На передвиборчі активності Трампа в Facebook витратили велику частину бюджету на інтернет-рекламу: щодня тестували понад 50 тисяч варіантів рекламних публікацій, намагаючись застосувати мікротаргетинг до виборців.
Отже, як же застосовувати мікротаргетинг і як він змінює світ політики і бізнесу в 21 столітті? Поговоримо з нашими гостями з Капітолійського пагорба.
Спікери:
  • Michael Babyak, директор з цифрових медіатехнологій передвиборної кампанії Дональда Трампа, Dome Compass Inc.
  • Cameron Hardesty, екс-заступник помічника директора департаменту зв’язків з громадськістю в Національній службі наркоконтролю при Білому домі, глава відділу розробки в UrbanStems.
  • Гліб Мірко, віце-президент з маркетингу, генерації попиту в Hacken.
Мова: English (без перекладу)
Коли: 3 вересня (понеділок), 19:00
Де: м. Киев, вул. Дорогожицька, 3, UNIT.City, будівля В1, зал UNIT.Core.
Модератор: Alexey Pedosenko, PR-директор в Depositphotos.
За матеріалами:
Unit.city
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас