Маркетингові угоди з аптечними мережами підвищують вартість ліків приблизно на 50%


Маркетингові угоди з аптечними мережами підвищують вартість ліків приблизно на 50%

Маркетингові угоди виробників з аптечними мережами підвищують вартість ліків в роздробі приблизно на 50%.

Так вважає голова правління громадської організації “Всеукраїнська фармацевтична палата” Олег Клімов.

Читайте також: АМКУ пропонує змінити правила закупівлі ліків”:https://news.finance.ua/ua/news/-/431898/amku-predlagaet-izmenit-pravila-zakupki-lekarstv

“Вартість ліків в середньому в аптеках завищена до 50%, за рахунок маркетингових угод та інших вимог власників аптечних мереж до постачальників і виробників лікарських засобів та іншої продукції, що реалізується в аптеках”, – сказав він, коментуючи законопроект №8591 про внесення змін до закону “Про лікарські засоби” щодо забезпечення економічної конкуренції та захисту прав пацієнтів при здійсненні роздрібної торгівлі лікзасобами.

Він також підтримав закладену в законопроекті норму, згідно з якою відстань між аптечними установами повинна бути не менше ніж 500 метрів.

“Безсистемне відкриття нових аптек, за принципом “двері в двері” призвело до закриття і банкрутства великої кількості аптечних закладів, які не мали можливості “фінансового тиску на постачальників і виробників ліків”, – сказав О. Клімов.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua