Маркетингові угоди з аптечними мережами підвищують вартість ліків приблизно на 50% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Маркетингові угоди з аптечними мережами підвищують вартість ліків приблизно на 50%

Фондовий ринок
468
Маркетингові угоди виробників з аптечними мережами підвищують вартість ліків в роздробі приблизно на 50%.
Так вважає голова правління громадської організації “Всеукраїнська фармацевтична палата” Олег Клімов.
Читайте також: АМКУ пропонує змінити правила закупівлі ліків”:https://news.finance.ua/ua/news/-/431898/amku-predlagaet-izmenit-pravila-zakupki-lekarstv
“Вартість ліків в середньому в аптеках завищена до 50%, за рахунок маркетингових угод та інших вимог власників аптечних мереж до постачальників і виробників лікарських засобів та іншої продукції, що реалізується в аптеках”, – сказав він, коментуючи законопроект №8591 про внесення змін до закону “Про лікарські засоби” щодо забезпечення економічної конкуренції та захисту прав пацієнтів при здійсненні роздрібної торгівлі лікзасобами.
Він також підтримав закладену в законопроекті норму, згідно з якою відстань між аптечними установами повинна бути не менше ніж 500 метрів.
“Безсистемне відкриття нових аптек, за принципом “двері в двері” призвело до закриття і банкрутства великої кількості аптечних закладів, які не мали можливості “фінансового тиску на постачальників і виробників ліків”, – сказав О. Клімов.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас