Конкурент Uber в Китаї спрямує на розвиток автосервісів $1 млрд


Конкурент Uber в Китаї спрямує на розвиток автосервісів $1 млрд

Didi Chuxing Technology, найбільша в Китаї компанія з пасажирських перевезень, оголосила про намір направити $1 млрд на розвиток власних автосервісів в рамках масштабного ребрендингу, проведеного у зв’язку з підготовкою до первинного публічного розміщення (IPO).

Читайте також: Американська Waymo розкрила вартість поїздки на своїх безпілотних таксі

Загальна вартість наданих сервісами Didi послуг (GMV), включаючи автолізинг, техобслуговування автомобілів та послуги автозаправних станцій, зросла порівняно з квітнем 2018 року з 37 млрд юанів ($5,4 млрд) до 60 млрд юанів ($8,76 млрд) на поточний момент. Ці сервіси будуть об’єднані у нову компанію Xiaoju Automobile Solutions Co., йдеться в повідомленні Didi.

«Грунтуючись на нашому сервісі, що налічує до 30 млн водіїв Didi, ми будемо прагнути до створення провідної універсальної платформи для авторішень, здатної завоювати довіру клієнтів», — заявив Кевін Чен (Kevin Chen), який очолив Xiaoju.

За словами поінформованих джерел, рішення про реструктуризацію та інвестування пов’язане з підготовкою Didi до рекордного IPO, нібито наміченого на наступний рік. Втім, китайський гігант поки що не підтвердив плани з проведення первинного розміщення.

IPO компанії Didi може стати одним з найбільших за останні роки з урахуванням того, що в ході останнього раунду фінансування в 2017 році її ринкову вартість оцінили в $56 млрд.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування