Позначка «немає в наявності» може коштувати інтернет-магазину 30% продажів - аналітики


Позначка «немає в наявності» може коштувати інтернет-магазину 30% продажів - аналітики

Аналітики дослідницької компанії GMA виявили, що через позначку «немає в наявності» на сайті магазину продавці можуть втрачати до 33% потенційний продажів.

Дослідження показує, що через проблеми з поставками ритейлери можуть недоотримувати мільярди доларів. Все тому, що відсутність товару в інтернет-магазині сприймається покупцями набагато гірше, ніж у фізичному.

Читайте також: Основні види порушення прав споживачів в Україні

У дослідженні аналізували доступність в інтернет-магазинах Китаю, Франції, Німеччини, Японії, Великобританії і США продуктів для догляду за дитиною, догляду за тілом і продуктів особистої гігієни. Основні висновки такі:

  • Кількість товарів, доступних в інтернеті, становить 80% по всьому світу і 85% відсотків в США.
  • Якщо людина не знайде потрібний продукт в інтернет-магазині, то вона, швидше за все, буде шукати на тому ж сайті аналог. Дослідники назвали це «ефектом Amazon»: споживач залишає інтернет-магазин, щоб знайти інший. Ситуація в офлайні протилежна.
  • Продавці від недоступності товару втрачають близько 31% продажів, а великі бренди – 33%. Проблема втрат посилюється, коли торговці роблять продукт недоступним, наприклад, тимчасово видаливши його сторінку з сайту з технічних або комерційних причин.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua