Кредитні картки: що нового — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кредитні картки: що нового

Особисті фінанси
89
Про нові тенденції на ринку
Колонка начальника Департаменту роздрібного бізнесу Глобус Банку Дмитра Замотаєва на порталі maanimo.com
Сьогодні сегмент кредитних карт є одним з найбільш цікавих для банків разом із кеш-кредитуванням. При цьому основною перевагою кредитної картки для банку є постійний характер співпраці з клієнтом, а не разова операція, як у випадку з кеш-кредитами. Постійний контакт з клієнтом дозволяє банку краще зрозуміти його (її) поведінкову модель і, відповідно, запропонувати більш акцентовані продукти і послуги, що в кінцевому підсумку призводить до більшого задоволення клієнта і максимізації прибутку.
Фактично, ринок кредитних карт можна умовно розділити на 2 періоди – до виходу продукту монобанк і після, коли були встановлені нові стандарти і умови продукту. Так, зараз основними трендами на ринку кредитних карт є кеш-бек або «ревордування» клієнтів за проведення безготівкових розрахунків, при цьому основний акцент робиться на безготівкові операції. Збільшено пільговий період — до 62 днів, а деякі гравці вже пропонують і 90 днів. І, звичайно ж, максимально простий і «юзер френдлі» інтерфейс мобільних додатків з управління картою.
Усі ці нововведення принесли не тільки позитивні зміни для клієнтів, але й певні обмеження і посилення умов. Так, гонитва банків за подовженням пільгового періоду змусила їх переглянути логіку нарахування відсотків у разі випадання клієнта з пільгового періоду — значна частка гравців перейшла до практики нарахування відсотків з моменту виникнення заборгованості, коли після закінчення пільгового періоду і непогашення кредиту відсотки донараховують в тому числі і за пільговий період.
Є й інша практика, коли банки практично прибрали пільговий період на транзакції зі зняття кешу, залишивши тільки пільговий період на безготівкові операції, за рахунок чого отримали можливість суттєво збільшити термін пільгового періоду — з 30 до 62-90 днів.
Крім цього, можна відзначити ще одну тенденцію. Процентна ставка за кредитною картою йде з переліку ТОП-критеріїв при виборі клієнтами кредитної картки, що підтверджується успішними продажами дорожчих продуктів, але з кращим, більш продуманим функціоналом.
За матеріалами:
Глобус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас