МЕРТ повідомили, куди звертатися, якщо туроператор порушив ліцензійні умови


МЕРТ повідомили, куди звертатися, якщо туроператор порушив ліцензійні умови

У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги, за захистом своїх прав можна звертатися із заявою в Держпродспоживслужбу. Для цього треба надати: фото- і відеоматеріали, копію договору на туристичне обслуговування, розрахункові квитанції понесених витрат і т.п.

У разі, якщо туроператор порушив ліцензійні умови (затверджені постановою Кабміну), турист має право звертатися із заявою в Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи.

Так, порушенням ліцензійних умов вважається:

- невидача туристу: договору на туристичне обслуговування або ваучера, договору обов’язкового страхування, проїзних документів;

- невидача платіжних документів, що підтверджують внесення туристом до каси туроператора вартості туристичних послуг (фіскальний чек, квитанція);

- відсутність у туроператора свого сайту;

- відсутність у керівника туроператора документа про освіту або стаж роботи в сфері туризму та ін.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування