МЕРТ повідомили, куди звертатися, якщо туроператор порушив ліцензійні умови
У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги, за захистом своїх прав можна звертатися із заявою в Держпродспоживслужбу. Для цього треба надати: фото- і відеоматеріали, копію договору на туристичне обслуговування, розрахункові квитанції понесених витрат і т.п.
У разі, якщо туроператор порушив ліцензійні умови (затверджені постановою Кабміну), турист має право звертатися із заявою в Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи.
Так, порушенням ліцензійних умов вважається:
- невидача туристу: договору на туристичне обслуговування або ваучера, договору обов’язкового страхування, проїзних документів;
- невидача платіжних документів, що підтверджують внесення туристом до каси туроператора вартості туристичних послуг (фіскальний чек, квитанція);
- відсутність у туроператора свого сайту;
- відсутність у керівника туроператора документа про освіту або стаж роботи в сфері туризму та ін.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною