У США відвідувачів у готелях буде обслуговувати голосовий помічник від Amazon
Amazon домовилася з Marriott International про впровадження спеціальної версії голосового помічника Alexa в готелях мережі.
Alexa for Hospitality буде сприймати команди гостей за допомогою “розумної” колонки Echo.
Читайте також: Amazon почала змінювати керуючий персонал на роботів
Постояльці зможуть як замовляти різні послуги в номері, так і безпосередньо керувати приладами в приміщенні: регулювати температуру повітря, включати і вимикати світло, відтворювати музику.
Однак використання колонок Echo в готелях викликає занепокоєння щодо конфіденційності особистих даних.
В Amazon натомість стверджують, що аудіозаписи голосових команд гостей будуть видалятися щодня. Адміністрація готелю не буде мати доступу як до записів запитів, так і до записів відповідей.
В майбутньому користувачі зможуть підключати помічника до облікового запису в Amazon і користуватися підписками на музичні сервіси. Це підключення буде автоматично усуватися при виїзді з готелю.
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною