В Україні створять закритий електронний сервіс для чиновників
Секретаріат Кабінету Міністрів України спільно з Державним агентством з питань електронного управління працює над ідеєю спрощення роботи державних службовців за рахунок електронних сервісів, — розповів Державний секретар КМУ Володимир Бондаренко, передає прес-служба уряду.
За словами чиновника, на сьогодні Секретаріат Кабінету Міністрів самотужки обробляє понад 2,5 тисячі документів, і працівникам часто потрібно погоджувати документацію між різними департаментами, службами, а для цього доводиться обходити будівлю уряду, яка має площу 40 тис. кв. м, не один раз.
Тому, як підкреслив Бондаренко, зараз ведеться робота над тим, щоб у державних службовців була можливість обробляти документи за допомогою сучасних технологій.
«У кожного з нас є смартфон, у кожного є робоче місце з комп’ютером, і можна обробляти документи, не виходячи зі свого кабінету. В єдиному інформаційному просторі», — сказав чиновник на конференції «Зміцнення центру уряду в Україні: уроки країн-членів ОЕСР».
Але, як поінформували у Кабміні, такі можливості будуть не тільки у працівників СКМУ. Тому триває робота над створенням мережі для більш широкого кола державних службовців.
«У переважної більшості є аккаунт на Фейсбуці. Це відкрита мережа. А як ідея зараз опрацьовується – створити таку ж мережу для спільної обробки актів. Такий внутрішній «фейсбук» для державних службовців, внутрішнього середовища, де можна буде готовити спільні рішення, радитися, опрацьовувати пропозиції», — підкреслив Бондаренко, додавши, що це, з одного боку, зменшує паперову взаємодію, що вже досягнуто значною мірою введенням електронної комунікації між органами, а з іншого — прискорить узгодження між різними відомствами і відповідно дозволить працювати швидше.
За матеріалами: Hubs
Поділитися новиною