Олесь Тимофєєв: чому месенджери потрібні українським компаніям і як використовувати їх у бізнесі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Олесь Тимофєєв: чому месенджери потрібні українським компаніям і як використовувати їх у бізнесі

Фондовий ринок
478
На Лабораторії Онлайн Бізнесу в травні 2017 року активно обговорювалося питання використання месенджерів в онлайн-бізнесі. Компанія Buffer провела дослідження, завдяки якому стало зрозуміло, що ситуація досягла максимальної напруги: сьогодні бренди або впроваджують інструмент в свої стратегії, або залишаються позаду конкурентів.
За даними Buffer, близько 1.3 млрд чоловік користуються Facebook Messenger. Не кажучи вже про популярні в російськомовних країнах аналоги – Telegram, Viber, WhatsApp. Сумарна аудиторія значно перевищує рівень будь-якої соцмережі. Не використовувати ці інструменти у бізнесі – велика помилка. Особливо при наявності можливостей, які пропонують самі розробники.
Робітники Buffer вивели цікаву статистику. Вони порівняли кількість активних користувачів 4-х найпопулярніших месенджерів (Viber, WeChat, WhatsApp, Facebook Messenger) і 4-х найбільш відвідуваних соціальних мереж (Instagram, Twitter, Facebook, LinkedIn).
Олесь Тимофєєв: чому месенджери потрібні українським компаніям і як використовувати їх у бізнесі
Помаранчевою лінією позначений прогрес месенджерів. Праворуч – кількість активних користувачів в мільйонах. Графік показує, що в I кварталі 2015 року результати зрівнялися. А вже на початку 2017-го месенджерами користувалося більш 3.5 млрд чоловік. Що майже на 500 млн перевищило кількість користувачів соцмереж.
Способи впровадження месенджерів у бізнес

1. Актуальний інструмент для контент-маркетингу

Цільова аудиторія кожного бізнесу потребує корисної інформації. Інтернет-магазин велосипедів може пропонувати навчальні ролики по догляду за транспортом, салон краси – статті-огляди популярних косметичних засобів, школа танців – безкоштовний онлайн-курс із трьох вступних уроків. Прикладів маса.
Месенджери дозволяють доносити корисні матеріали потенційним клієнтам в зручній формі. Це вигідно для обох сторін: людина отримує контент там, де їй це зручно, а бренд підвищує кількість зацікавлених користувачів.
За статистикою Buffer, відкриваємість повідомлень із контентом в месенджерах на 242% перевищує результат ідентичних за змістом email-послань. А за посиланням всередині контенту переходить на 619% більше користувачів.
Хороший варіант для українських компаній – створити Telegram-канал, залучати аудиторію і ділитися контентом:

2. Консультування клієнтів та технічна підтримка в зручному форматі

Переглядаючи продаючу сторінку, людина може не отримати відповіді на всі питання. Їй потрібна додаткова консультація від менеджерів компанії. Але у більшості випадків пропонується три варіанти:
  • зателефонувати за вказаним номером або замовити зворотний дзвінок;
  • написати лист із питанням на електронну пошту;
  • почати спілкування з представником бренду в онлайн-чаті на сайті.
У першому випадку клієнт відчуває дискомфорт. Телефонний дзвінок завжди викликає стрес і занепокоєння. Переходити в електронну поштову скриньку, забивати адресу компанії, складати лист і чекати відповіді – довго. Багато відвідувачів заходять на сайт зі смартфона, а live-чати не особливо оптимізовані під такі платформи.
Рішення – встановіть кнопку для миттєвого зв’язку з консультантом в зручному месенджері. Натискаючи її, клієнт потрапляє до діалогу, де може поставити питання і відразу ж отримати відповідь. Важливо, щоб менеджери завжди були на зв’язку.

3. Автоматизовані продажі за допомогою чат-ботів

У цьому випадку роботу консультанта в месенджері виконує робот. Маркетолог або підприємець заздалегідь прописує сценарії діалогів, можливі питання клієнтів і відповіді на них, а також скрипти продажів. Людина робить запит, використовуючи запропоновані команди, чат-бот аналізує його і видає найбільш прийнятну відповідь.
За допомогою цього інструменту вже сьогодні вибудовуються повноцінні воронки продажів. Приклади є і серед українських компаній. Кінокомплекс “Жовтень” у Києві пропонує використовувати онлайн-касира для бронювання і покупки квитків. Із офіційного сайту людина потрапляє до діалогу з ботом, вибирає фільм, час сеансу, кількість місць тощо. Робот бронює замовлення і пропонує сплатити його онлайн за допомогою банківської карти:
Учасники щорічного бізнес-саміту отримали інструкції щодо впровадження месенджерів в бізнес ще у травні минулого року. Але принципи інтернет-маркетингу змінюються дуже динамічно. Уже зараз є нові інструменти, про які не здогадується більшість українських підприємців. Якщо ви хочете дізнатися, як випередити конкурентів на кілька кроків, бронюйте квитки на Лабораторію Онлайн Бізнесу 2018, що відбудеться з 18 по 20 травня в КиївЕкспоПлазі.
Олесь Тимофєєв, засновник освітньої компанії для підприємців GeniusMarketing
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас