Найбільший банк Австралії втратив резервні копії даних про 20 млн клієнтських рахунків


Найбільший банк Австралії втратив резервні копії даних про 20 млн клієнтських рахунків

Найбільший австралійський банк за обсягом активів Commonwealth Bank of Australia (CBA) втратив стрічки з резервними копіями даних майже 20 млн клієнтських рахунків після злому його систем в 2016 році, але повідомив про це лише через два роки, пише The Australian.

Першим серед видань про інцидент в середу повідомив BuzzFeed Australia, після чого т.в.о. директора CBA з роздрібного банкінгу Енгус Саллівен опублікував відеозвернення на YouTube. Топ-менеджер запевнив клієнтів банку в тому, що їхня інформація не потрапила в руки зловмисників і що ніяких дій з їхнього боку не потрібно.

“На стрічках не було PIN-кодів, паролів або інших даних, які дозволили б вчинити шахрайські дії з рахунками”, – сказав він.

Пізніше банк опублікував прес-реліз, в якому стверджується, що після інциденту 2016 року не спостерігалося підозрілих дій або операцій за цими рахунками.

Резервні копії містили імена, адреси, номери рахунків клієнтів і дані про їхні транзакції з 2000 року до початку 2016 року включно. В результаті розслідування по гарячих слідах CBA дійшли висновку, що стрічки з резервними копіями, швидше за все, були знищені.

Управління пруденційного регулювання Австралії (APRA) висловило жаль у зв’язку з тим, що банки країни втратили довіру суспільства, а CBA не виправдав очікування і “збився зі шляху істинного”.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування