Найбільший банк Австралії втратив резервні копії даних про 20 млн клієнтських рахунків
Найбільший австралійський банк за обсягом активів Commonwealth Bank of Australia (CBA) втратив стрічки з резервними копіями даних майже 20 млн клієнтських рахунків після злому його систем в 2016 році, але повідомив про це лише через два роки, пише The Australian.
Першим серед видань про інцидент в середу повідомив BuzzFeed Australia, після чого т.в.о. директора CBA з роздрібного банкінгу Енгус Саллівен опублікував відеозвернення на YouTube. Топ-менеджер запевнив клієнтів банку в тому, що їхня інформація не потрапила в руки зловмисників і що ніяких дій з їхнього боку не потрібно.
“На стрічках не було PIN-кодів, паролів або інших даних, які дозволили б вчинити шахрайські дії з рахунками”, – сказав він.
Пізніше банк опублікував прес-реліз, в якому стверджується, що після інциденту 2016 року не спостерігалося підозрілих дій або операцій за цими рахунками.
Резервні копії містили імена, адреси, номери рахунків клієнтів і дані про їхні транзакції з 2000 року до початку 2016 року включно. В результаті розслідування по гарячих слідах CBA дійшли висновку, що стрічки з резервними копіями, швидше за все, були знищені.
Управління пруденційного регулювання Австралії (APRA) висловило жаль у зв’язку з тим, що банки країни втратили довіру суспільства, а CBA не виправдав очікування і “збився зі шляху істинного”.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною