Таскомбанк та Mastercard відновлять футбольний майданчик у Рівному в рамках соціальної ініціативи "Передай пас" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Таскомбанк та Mastercard відновлять футбольний майданчик у Рівному в рамках соціальної ініціативи "Передай пас"

Особисті фінанси
28
Київ, 16 квітня 2018 р. — У Києві відбувся офіційний старт кампанії Mastercard «Передай пас» за участі партнерів і легендарного футболіста Олександра Шовковського. Під час жеребкування між учасниками ініціативи були розподілені майданчики, які будуть оновлені в ході проекту. За результатами жеребкування, Таскомбанк спільно з Mastercard відновить футбольний майданчик у Рівному за адресою вул. Макарова, 10, загальною площею 600 кв. м.
«Футбол, без сумніву, — гра світового рівня, яка захопила мільйони людей по всьому світі. Ми раді, що стали частиною ініціативи, яка через популяризацію футболу сприятиме не лише спортивному розвитку українських дітей, а також розвитку їх лідерських якостей, колективного мислення, навиків планування, що сьогодні так необхідні сучасній людині для досягнення високих результаті не лише в спорті, але й у житті», — відзначив Денис Раковський, директор з продажів роздрібного бізнесу Таскомбанк.
Загалом у рамках проекту Mastercard разом із партнерами відновить 14 футбольних майданчиків у 12 містах України: Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях і Чернігові.
Ключовими факторами відбору майданчиків стали: розташування в густонаселеному районі міста, відкритий доступ для всіх охочих, а також рекомендації органів місцевої влади. Відновлення майданчиків включатиме заміну покриття на полі, встановлення нової огорожі та спортивного обладнання.
«Кожен другий українець вбачає шлях до популяризації футболу в країні саме через відновлення спортивної інфраструктури, такими є висновки наших досліджень. Тому ми разом із партнерами зосереджуємо свої зусилля на відновленні майданчиків, які прослужать громаді не один рік і стануть місцем старту нових футбольних історій. Ми вдячні нашим партнерам, які підтримали ініціативу заради народження нових футбольних легенд», — відзначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні.
Нещодавнє дослідження Mastercard1 також показало: більшість опитаних (84%) вважають, що оновлення дворових футбольних майданчиків позитивно вплине на мешканців. Крім того, 48% українців переконані, що футбол об’єднує друзів та допомагає зустрічатися з новими людьми. 43% українців вважають, що футбол — це спосіб відпочити і зняти стрес, а 17% грають у футбол з дитинства.
За матеріалами:
Таскомбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас