"Кредобанк" та Mastercard відновлять футбольний майданчик у Чернігові в рамках соціальної ініціативи "Передай пас"


"Кредобанк" та Mastercard відновлять футбольний майданчик у Чернігові в рамках соціальної ініціативи "Передай пас"

Київ, 16 квітня 2018 р. — У Києві відбувся офіційний старт кампанії Mastercard «Передай пас» за участі партнерів і легендарного футболіста Олександра Шовковського. Під час жеребкування між учасниками ініціативи були розподілені майданчики, які будуть оновлені в ході проекту. За результатами жеребкування, «Кредобанк» спільно з Mastercard відновить футбольний майданчик у Чернігові на проспекті Перемоги, 107.

«Кредобанк» — соціально відповідальний банк, і ми радо підтримали ініціативу Mastercard долучитися до відновлення спортивних майданчиків в Україні. Якщо відновлені майданчики змінять чиюсь долю, дадуть поштовх до занять спортом або ж навіть старт великій футбольній кар’єрі маленьких українців, це буде найкращим результатом цього проекту. Ми віримо, що так і буде, і раді, що серед цих майданчиків буде і наш, — говорить Марцін Мазурек, виконавчий директор напрямку роздрібного та електронного бізнесу ПАТ «Кредобанк». Загалом у рамках проекту Mastercard разом із партнерами відновить 14 футбольних майданчиків у 12 містах України: Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях і Чернігові. Ключовими факторами відбору майданчиків стали: розташування в густонаселеному районі міста, відкритий доступ для всіх охочих, а також рекомендації органів місцевої влади. Відновлення майданчиків включатиме заміну покриття на полі, встановлення нової огорожі та спортивного обладнання. «Кожен другий українець вбачає шлях до популяризації футболу в країні саме через відновлення спортивної інфраструктури, такими є висновки наших досліджень. Тому ми разом із партнерами зосереджуємо свої зусилля на відновленні майданчиків, які прослужать громаді не один рік і стануть місцем старту нових футбольних історій. Ми вдячні нашим партнерам, які підтримали ініціативу заради народження нових футбольних легенд», — відзначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні. Нещодавнє дослідження Mastercard1 також показало: більшість опитаних (84%) вважають, що оновлення дворових футбольних майданчиків позитивно вплине на мешканців. Крім того, 48% українців переконані, що футбол об’єднує друзів та допомагає зустрічатися з новими людьми. 43% українців вважають, що футбол — це спосіб відпочити і зняти стрес, а 17% грають у футбол з дитинства.

1Дослідження проведене Київським міжнародним інститутом соціології на замовлення Mastercard; лютий, 2018.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:Кредобанк
В Контексті Finance.ua
Опитування