Половина витрат жителів emerging markets припадає на їжу та житло — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Половина витрат жителів emerging markets припадає на їжу та житло

Світ
455
Приблизно 49% витрат населення в країнах з економікою, що розвивається (emerging markets, EM), припадає на продукти харчування та житло, свідчать результати дослідження Emerging Consumer Survey 2018, що проводиться щорічно Credit Suisse.
За підсумками аналізу ринків восьми країн (Росії, Бразилії, Індії, Індонезії, Китаю, Мексики, Туреччини та ПАР) експерти банку зробили висновок, що значна частка світових витрат припадає на країни з економікою, що розвивається, через зміну споживчої поведінки. Частка витрат на кінцеве споживання у структурі ВВП у розвинених країнах продовжує знижуватися, у той час як в країнах вона збільшилася в два рази з 2000 року.
З 2000 року рівень витрат EM зріс з 11% до 23%, а в розвинених країнах (Великобританія, Німеччина, Італія, США, Франція і Японія) впав з 66% до 50%. В першу чергу це пов’язано з демографічним спадом і низьким зростанням доходів у розвинених країнах і дзеркально протилежною ситуацією в країнах, що розвиваються.
До основних драйверів зростання споживчих витрат в emerging markets входять демографічні показники, урбанізація та зростання доходів.
Рівень споживчого оптимізму найбільш високий в Індії, яка зберегла за собою перше місце серед восьми держав. Китай піднявся на другу сходинку з третьої в минулому році, помінявшись місцями з Індонезією. Бразилія залишилася на четвертій позиції. Далі на 5-й, 6-й і 7-й позиції знаходяться Туреччина, Мексика і Росія, які в 2017 році всі посідали шосте місце, а ПАР перемістилася на восьме місце рейтингу з п’ятого.
Основна частина витрат населення EM припадає на предмети першої необхідності. Однак ця тенденція спостерігається не у всіх країнах. Так, у Бразилії, Індії, Китаї та Росії у період з 1990 року по 2017 рік ці витрати зменшилися на 10%, і зараз становлять близько 60% загальних витрат. У розвинених країнах цей показник – нижче 40%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас