У ДТЕК зібралися створити мережу публічних швидкісних електрозарядок — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У ДТЕК зібралися створити мережу публічних швидкісних електрозарядок

Технології&Авто
1390
Україна – в п’ятірці країн з розвитку ринку електричних машин. У 2017 році українці купили 2697 електрокарів – це в 2,3 рази більше, ніж в 2016-му. Основний аргумент – економія. Повний заряд електромобіля в середньому обходиться в 50-70 гривень. Новому електрокару цього вистачає на 200-210 км ходу. Щоб проїхати таку відстань на бензині, потрібно заплатити 600 гривень.
“Повний заряд до 200-210 км обходиться в 50-70 грн. У той час як еквівалент бензину на цю відстань становить близько 600 грн. За нашими розрахунками, зробленими ще до купівлі електрокарів, їх різниця в ціні з бензиновими авто аналогічного класу буде компенсована за 2,5-3 роки експлуатації”, – розповів керівник проектного офісу з розвитку інфраструктури ДТЕК Ігор Ковальов в інтерв’ю HEvCars, пише “Сегодня”.
За його словами, кожен електрокар обійшовся компанії в мільйон гривень. Але вже зараз купити електричне авто можна дешевше – за 800 тис. гривень, зазначає Ковальов. Справа в тому, що з 1 січня 2018 року електромобілі звільнили від ПДВ і акцизного збору. Пільговий податковий режим буде діяти рік – до 31 грудня 2018 року.
Київський офіс компанії використовує електрокари щодня. До погіршення погодних умов у січні машини в середньому проїжджали 100-120 км на добу – стільки ж, скільки і бензинові авто.
Електромобілі поки заряджають в основному вночі – на “повільних” зарядках. Такими зарядними пристроями обладнані паркінги компанії. Але такий варіант недоступний пересічним українцям.
“Розвиток зарядної інфраструктури – головний фактор, що стримує електромобілізацію України, яка є нашою метою, тому ми придивлялися до цього ринку, на якому поки все робиться на далеку перспективу. Адже, навіть при поточних темпах зростання кількості електромобілів, їх поки в тому ж Києві всього близько 1,5 тис. З них 80% тих, які не будуть користуватися швидкісними зарядками з метою економії. Ті ентузіасти, які зараз взялися за закупівлю дорогого європейського обладнання – це, можна сказати, “романтики”, які вірять у майбутнє України без ДВЗ, і які своїми інвестиціями і переконаннями його наближають. В результаті, ми теж вирішили: нам варто інвестувати в зарядну інфраструктуру в Україні”, – зазначив Ковальов.
За його словами, основна мета – створити мережу публічних швидкісних електрозарядок. На першому етапі реалізації проекту встановлять 10 “швидких” зарядок у Києві.
“Цей ринок тільки з’являється. Конкуренція на ньому досить умовна. Чим більше буде пропозицій, тим швидше зросте ринок електрокарів в Україні, тим більше буде клієнтів у зарядних мереж. Всі, хто сьогодні намагається займатися цим складним бізнесом, роблять одну велику справу”, – упевнений Ковальов.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас