Smith&Wesson з сумнівом поставився до технології "розумної зброї"
Компанія American Outdoor Brands, власник найбільшого в США виробника стрілецької зброї Smith&Wesson, висловила сумнів у попиті на технологію так званої “розумної зброї”, що дозволяє робити постріли тільки власнику після підтвердження його особи.
Компанія не інвестувала в цю нову технологію, що раніше зустрічалася тільки в науково-фантастичних фільмах, через питань щодо її рівня розвитку і потенційного попиту з боку клієнтів, говориться в повідомленні фірми.
При цьому American Outdoor Brands виступила на підтримку заходів безпеки щодо зброї.
“Ми поважаємо широке обговорення, яке стосується вогнепальної зброї та безпеки, – йдеться в заяві голови правління компанії Баррі Монхайта і CEO Джеймса Дебні. – Ми поділяємо прагнення зробити суспільство безпечнішим”.
Ця заява стала відповіддю на нещодавні випадки стрілянини в школах США та заклики активістів обмежити продажі вогнепальної зброї в цілому і автоматичних гвинтівок зі збільшеними магазинами зокрема.
Відзначимо, за останній рік капіталізація American Outdoor Brands впала майже вдвічі через зниження попиту на вогнепальну зброю.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною