Smith&Wesson з сумнівом поставився до технології "розумної зброї"


Smith&Wesson з сумнівом поставився до технології "розумної зброї"

Компанія American Outdoor Brands, власник найбільшого в США виробника стрілецької зброї Smith&Wesson, висловила сумнів у попиті на технологію так званої “розумної зброї”, що дозволяє робити постріли тільки власнику після підтвердження його особи.

Компанія не інвестувала в цю нову технологію, що раніше зустрічалася тільки в науково-фантастичних фільмах, через питань щодо її рівня розвитку і потенційного попиту з боку клієнтів, говориться в повідомленні фірми.

При цьому American Outdoor Brands виступила на підтримку заходів безпеки щодо зброї.

“Ми поважаємо широке обговорення, яке стосується вогнепальної зброї та безпеки, – йдеться в заяві голови правління компанії Баррі Монхайта і CEO Джеймса Дебні. – Ми поділяємо прагнення зробити суспільство безпечнішим”.

Ця заява стала відповіддю на нещодавні випадки стрілянини в школах США та заклики активістів обмежити продажі вогнепальної зброї в цілому і автоматичних гвинтівок зі збільшеними магазинами зокрема.

Відзначимо, за останній рік капіталізація American Outdoor Brands впала майже вдвічі через зниження попиту на вогнепальну зброю.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування