Аудиторія Viber в Україні за 2017 рік зросла на 11% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Аудиторія Viber в Україні за 2017 рік зросла на 11%

Фондовий ринок
610
Зростання аудиторії додатки Viber в Україні за 2017 рік склало понад 11% в порівнянні з 2016 роком, а кількість реєстрацій в січні 2018 року зросла на 50% в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, відзначається в повідомленні прес-служби компанії.
Водночас, в компанії не називають точної цифри абонентів, а також не розкривають фінансових даних, посилаючись на корпоративну інформаційну політику материнської компанії Rakuten Group (Японія).
“Зросла також і кількість повідомлень, які українські користувачі Viber відправили співрозмовникам з січня 2017 по січень 2018 року – до 55 млрд, що на 80% більше, ніж в попередньому році. Зараз месенджер є у кожного другого жителя України”, – йдеться в повідомленні.
За даними компанії, в 2017 році користувачі Viber в Україні частіше спілкувалися між собою за допомогою безкоштовних дзвінків всередині програми. Так, користувачі мессенджера 1 млрд разів скористалися можливістю аудіо- та відеодзвінків, що вдвічі більше, ніж в 2016 році. При цьому середня тривалість розмов перевищила 6 хвилин.
Тенденції користування Viber в Україні збігаються з міжнародними. У 70% випадків протягом 2017 року жителі України заходили в месенджер з мобільного телефона (Android), в 19% з iPhone (iOS), в 4% використовували Viber з планшета, а ще в 7% – версію для комп’ютера.
Viber є частиною японської Rakuten Inc., що працює в сфері електронної комерції і фінансових послуг. У 2018 році Viber доступний в 193 країнах світу і локалізована на 28 мов.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас