Microsoft розробила VR-ціпок для сліпих — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Microsoft розробила VR-ціпок для сліпих

Технології&Авто
744
VR-ціпок допоможе слабозрячим людям, які погано орієнтуються в просторі, відтворити у віртуальній реальності шлях від під’їзду до найближчого парку і потренуватися його проходити, не піддаючись зайвому стресу, пише Next Web.
Віртуальна реальність тепер буде доступна і сліпим людям. Microsoft розробила систему, яка дозволить незрячим і слабозрячим взаємодіяти з віртуальними об’єктами за допомогою спеціального ціпка, VR-шолома HTC Vive і трекера. Система складається з довгого металевого стрижня, який кріпиться на поясі, і більш короткого ціпка, який рухомо з’єднується з цим стрижнем. Користувач пересувається, як правило, промацуючи приміщення за допомогою ціпка. Коли стрижень натикається на віртуальний об’єкт, він зупиняє рух. Моторчик, закріплений на ціпку, починає вібрувати точно так само, як вібрує ціпок при зіткненні з реальними об’єктами. А динаміки в шоломі віртуальної реальності відтворюють об’ємний звук – чи то гучне відлуння від удару об порожній бак або глухий стукіт від ніжки столу. Система симулює відчуття від шурхоту ціпком по килиму, дозволяє визначити форму тактильної плитки або відчути, що попереду бордюр.
Незважаючи на те, що VR-ціпок поступається в розмірі цьому ціпку для слабозорих, у віртуальній реальності він здатний розкладатися до потрібних розмірів. Головною проблемою залишається симуляція високих стін, оскільки в житті вони блокують звук, і за цим принципом сліпі можуть визначити, що перед ними серйозна перешкода. У віртуальній реальності стіну можна намацати ціпком, але потрібної звукоізоляції не відбувається, і це збиває з пантелику.
Менш із тим, система дуже допоможе людям, які погано орієнтуються в просторі і бояться виходити з дому. За допомогою віртуальної реальності можна відтворити шлях, наприклад, від під’їзду до найближчого парку і потренуватися його проходити, не піддаючись зайвому стресу. Вісім з десяти учасників експерименту без проблем змогли орієнтуватися на VR-прогулянці всього через кілька хвилин практики. А шестеро з восьми легко пройшли симуляцію пішохідного переходу.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас