У Держспоживслужбі розповіли, на що найбільше українці скаржились у 2017 році — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Держспоживслужбі розповіли, на що найбільше українці скаржились у 2017 році

Казна та Політика
456
У 67% випадків підставами для звернення споживачів до Держспоживслужби України у 2017 році стали незадовільна якість непродовольчих товарів та послуг житлово-комунального сектору.
Про це заявив в Укрінформі голова Держспоживслужби Володимир Лапа під час першого публічного звіту щодо діяльності органу.
“Підстави для звернення споживачів: непродовольчі товари – 43%, якість послуг ЖКГ – 24%, фінансові та банківські послуги – 2%, якість продовольчих товарів – 6,2%, придбання товарів через інтернет – 6,5%, інші причини – 4%”, – поінформував Лапа.
Серед основних видів виявлених порушень у 2017 році голова Держспоживслужби назвав відсутність інформації про продукцію – 75% та реалізацію продукції, строк придатності якої минув – 17%.
За порушення законодавства у сфері захисту споживачів у 2017 році до адміністративної відповідальності було притягнено 1376 осіб на загальну суму 189 693 грн.
Крім того, на 644 суб’єкти господарювання було накладено адміністративно-господарські санкції на суму понад 4,29 млн грн.
Загалом, за результатами розгляду звернень громадян у 42,8% вимоги споживачів задоволені у сфері торгівлі продовольчими товарами; у 33,9% – у сфері послуг; у 42,4% – у сфері торгівлі непродовольчими товарами.
При цьому, за скаргами було перевірено 177 АЗС, з них у 61% випадків встановлено порушення. При перевірці 230 суб’єктів господарювання щодо дотримання антитютюнового законодавства порушення було встановлено у 7,4% випадків. При перевірках за скаргами у сфері реклами було досліджено понад 12 700 рекламоносіїв та виявлено 2019 порушень.
Серед проблем, які виникали у сфері захисту прав споживачів у 2017 році, Лапа назвав тривалий термін погодження позапланових перевірок. Так, для того, щоб погодити перевірку у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі, необхідно було витратити 14 днів, у Державній регуляторній службі – 5 днів.
За матеріалами:
Укрінформ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас