Підприємствам дозволили подавати декларацію про пожежну безпеку в електронному вигляді
Кабінет Міністрів дозволив підприємствам подавати декларацію про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки в електронному вигляді.
Відповідне рішення уряд ухвалив на засіданні, повідомляють Українські Новини.
Постанова Кабміну дозволяє суб’єктам господарювання подавати зазначену декларацію через Єдиний державний портал адміністративних послуг, в тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Державної служби з надзвичайних ситуацій (ДержНС).
Крім того, з Порядку подання та реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки виключається пункт про завіренні печаткою або нотаріусом підписи підприємця.
Читайте також: Як єдиний податковий рахунок спростить життя українцям
У разі, якщо декларація заповнена неправильно, ДержНС або її територіальний орган повинен повернути її на доопрацювання.
Якщо декларація не зареєстрована або не відправлена на доопрацювання у встановлені терміни, вона автоматично вважається зареєстрованою.
Під час брифінгу президент міжнародної благодійної організації “Фонд Східна Європа” Віктор Лях повідомив, що дана послуга екстериторіальна і буде доступна у тому числі з мобільного телефону.
За його словами, однією з істотних змін стане те, що один суб’єкт господарювання зможе декларувати відразу кілька об’єктів.
Для подання декларації буде використовуватися електронний підпис.
Голова Державного агентства з питань електронного управління Олександр Риженко додав, що паралельно із запуском послуги буде створено публічний реєстр декларацій про відповідність правилам пожежної безпеки, доступний на веб-сторінці ДержНС.
За матеріалами: Українські Новини
Поділитися новиною