84% компаній могли б знизити ризик шахрайства, якби вміли правильно ідентифікувати клієнтів (дослідження)
Як показує опублікований Experian в січні 2018 року звіт Global Fraud and Identity Report (“Звіт про розвиток шахрайства та крадіжки персональних даних у світі”) активність злочинців і різноманітні шахрайські схеми продовжують збільшуватися в масштабах і розвиватися по всьому світу.
Більшість організацій, опитаних в рамках дослідження (понад 72%), назвали шахрайство серйозним приводом для занепокоєння.
Як показало дослідження, здатність компаній правильно ідентифікувати клієнтів є одним з найважливіших чинників у протистоянні шахраям.
При цьому за наявності підозри в шахрайстві більшість організацій вважають за краще перестрахуватися і відмовити клієнту в наданні послуги, тим самим ускладнюючи процес і роблячи його менш клієнтоорієнтованим.
Понад 70% опитаних усвідомлюють, що, вдаючись до надмірних запобіжних заходів, вони часто блокують звичайні транзакції. Це в свою чергу тягне за собою не тільки скорочення обсягів і кількості продажів, але і зниження лояльності і довічної цінності клієнта.
Як показують результати дослідження:
- Кожен четвертий респондент відмовлявся від угоди, якщо створення нового облікового запису вимагало надання занадто великого обсягу інформації.
- 35% користувачів робили б більше операцій через інтернет, якби кількість і складність перевірок для забезпечення безпеки було б знижено.
- Всього 40% компаній “абсолютно впевнені” в своїй здатності точно і своєчасно виявляти шахраїв.
- 52% організацій, як і раніше, використовують паролі для ідентифікації клієнтів та захисту інформації.
- 75% підприємців висловили зацікавленість у більш сучасних заходах безпеки, які б сприяли підвищенню задоволеності клієнта.
Керівники компаній підтверджують, що можливість точнішої ідентифікації клієнтів дозволила б їм не відхиляти сумлінні транзакції і значно підвищити виручку. Крім того, на думку 84% організацій необхідність заходів щодо мінімізації ризиків істотно знизилася б при точній ідентифікації клієнтів.
В рамках дослідження Experian опитав понад 5 500 користувачів та 500 керівників компаній, що ведуть діяльність на 11 ринках по всьому світу.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною