84% компаній могли б знизити ризик шахрайства, якби вміли правильно ідентифікувати клієнтів (дослідження)


84% компаній могли б знизити ризик шахрайства, якби вміли правильно ідентифікувати клієнтів (дослідження)

Як показує опублікований Experian в січні 2018 року звіт Global Fraud and Identity Report (“Звіт про розвиток шахрайства та крадіжки персональних даних у світі”) активність злочинців і різноманітні шахрайські схеми продовжують збільшуватися в масштабах і розвиватися по всьому світу.

Більшість організацій, опитаних в рамках дослідження (понад 72%), назвали шахрайство серйозним приводом для занепокоєння.

Як показало дослідження, здатність компаній правильно ідентифікувати клієнтів є одним з найважливіших чинників у протистоянні шахраям.

При цьому за наявності підозри в шахрайстві більшість організацій вважають за краще перестрахуватися і відмовити клієнту в наданні послуги, тим самим ускладнюючи процес і роблячи його менш клієнтоорієнтованим.

Понад 70% опитаних усвідомлюють, що, вдаючись до надмірних запобіжних заходів, вони часто блокують звичайні транзакції. Це в свою чергу тягне за собою не тільки скорочення обсягів і кількості продажів, але і зниження лояльності і довічної цінності клієнта.

Як показують результати дослідження:

  • Кожен четвертий респондент відмовлявся від угоди, якщо створення нового облікового запису вимагало надання занадто великого обсягу інформації.
  • 35% користувачів робили б більше операцій через інтернет, якби кількість і складність перевірок для забезпечення безпеки було б знижено.
  • Всього 40% компаній “абсолютно впевнені” в своїй здатності точно і своєчасно виявляти шахраїв.
  • 52% організацій, як і раніше, використовують паролі для ідентифікації клієнтів та захисту інформації.
  • 75% підприємців висловили зацікавленість у більш сучасних заходах безпеки, які б сприяли підвищенню задоволеності клієнта.

Керівники компаній підтверджують, що можливість точнішої ідентифікації клієнтів дозволила б їм не відхиляти сумлінні транзакції і значно підвищити виручку. Крім того, на думку 84% організацій необхідність заходів щодо мінімізації ризиків істотно знизилася б при точній ідентифікації клієнтів.

В рамках дослідження Experian опитав понад 5 500 користувачів та 500 керівників компаній, що ведуть діяльність на 11 ринках по всьому світу.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування