Готель майбутнього, оснащений ШІ, вгадає бажання клієнтів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Готель майбутнього, оснащений ШІ, вгадає бажання клієнтів

Світ
451
В готелі майбутнього сенсори будуть скрізь – навіть у матраці, щоб персонал знав, коли гостю подавати каву. Прототип люксового номера з ШІ представлений на мадридському ярмарку туріндустрії Fitur. Наповнений передовими технологіями готельний номер буде буквально вгадувати бажання своїх гостей.
Розробили концепт номера майбутнього в іспанському Інституті готельних технологій (ІОТ) за участю французької компанії Altran, одна з спеціалізацій якої – ідеї автоматизації для традиційних галузей. «Технологія дозволить нам дізнатися, чого бажає гість, раніше, ніж він сам зрозуміє, чого хоче», – заявив Phys.org глава ІОТ Альваро Карілло де Альборноз.
Прототипу, представленом уна виставці, не потрібні співробітники на ресепшені і спритні в очікуванні чайових портьє. Гостю достатньо поправити зачіску біля дзеркала з системою розпізнавання олич – і він отримає номер. Двері в кімнату відкриваються за допомогою смартфона і месенджера WhatsApp. Але ще до того, як він увійде, ШІ-портьє налаштує номер за його бажанням: змінюється температура, інтенсивність освітлення, навіть картини в цифрових рамках на стінах!
Під час перебування в готелі система покликана зачарувати небувалою гостинністю. Наприклад, якщо ви приїхали з коханою людиною і не бажаєте спускатися в ресторан, вам запропонують спеціальне меню для доставки в номер – з пляшкою шампанського, пояснює Корілло. А якщо з дітьми, то вам замість алкоголю дадуть знижку на дитяче меню. Система голосового управління розпізнає 40 мов – і не тільки для того, щоб гостю було зручно замовити піцу. Наприклад, при напливі гостей з Британії ШІ скомандує ресторану замовити більше бекону.
У готелі встановлено маяк, який дозволяє відстежувати місце розташування смартфонів гостей (в деяких країнах Європи це заборонено). Це потрібно, щоб ШІ швидко розібрався в звичках постояльців і зміг задовольняти потреби в момент їх появи, подаючи сигнали обслуговуючому персоналу. Це добре, якщо, звичайно, вас не насторожує ідея готелю, який знає, чим ви займаєтеся, лежачи в ліжку.
Торік мережа готелів Hilton анонсувала появу розумних номерів: там ШІ, крім налаштування освітлення і температури, буде включати гостю його улюблені телепередачі і пригощати напоями. А в Японії вже пожинають плоди прогресу: ідея замінити людей роботами-дворецьким виявилася настільки успішною, що компанія, яка розробила роботизовані готелі, виходить на міжнародний ринок.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас