IBM і Salesforce.com продовжать спільну роботу над штучним інтелектом


IBM і Salesforce.com продовжать спільну роботу над штучним інтелектом

Американські IT-компанії IBM і Salesforce.com оголосили про розширення співпраці в галузі штучного інтелекту (ШІ).

В рамках оновленого партнерства IBM розробить на базі когнітивної системи Watson додаток для платформи спільної роботи з документами Quip.

Крім того, буде налагоджено взаємодію рішень IBM Watson і Salesforce Service Cloud Einstein, завдяки чому компанії зможуть отримувати «розумні» рекомендації з приводу дзвінків і повідомлень клієнтів. Salesforce Service Cloud Einstein допомагає вивчати звички покупців і аналізувати дані для розвитку бізнесу магазинів, роздрібних мереж і т. п.

Умовами угоди також передбачено, що Salesforce.com стає кращим постачальником хмарних сервісів для IBM, а остання, в свою чергу, обрана кращим постачальником платформи для залучення клієнтів у сфері продажів і послуг.

Про ШІ-співпрацю Salesforce.com і IBM оголосили в березні 2017 року. Тоді повідомлялося, що API-інтерфейси Watson будуть інтегровані з системою Salesforce Einstein. Відтоді вендори допомогли понад 4 тисячам спільних клієнтів прийняти більш розумні і швидкі рішення.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування