Пост-реліз банківської конференції «FinRetail 2017»


Пост-реліз банківської конференції «FinRetail 2017»

1 грудня в Києві пройшла спеціалізована конференція з розвитку роздрібних фінансових продуктів і сервісів FinRetail 2017. Організатором стала компанія BankOnline, яка традиційно проводить профільні заходи для фінансового сектору.

Конференція пройшла двома паралельними потоками: для представників банківського сектору, страхових компаній, ритейлу і окремо для мікрофінансових компаній за підтримки Всеукраїнської асоціації фінансових компаній (ВАФК).
 
Основними темами конференції були технології для роздрібного банкінгу, нові бізнес-моделі і гравці у фінансовому роздробі, інтеграція офлайн і онлайн, тренди ринку мікрокредитування, а також технології та оптимізація бізнес-процесів.

Відкрила конференцію зі вступним словом заступник Глави Національного банку України – Катерина Рожкова, яка наголосила на важливості прогресу в сфері фінансових послуг для розвитку економіки України.

З презентаціями виступили: заступник Голови Правління ТАСкомбанк – Валерій Даниленко, e-commerce Manager ПАТ «Концерн Галнафтогаз» – Дмитро Вознюк, керівник проекту Open Banking Lab в OTP Bank – Ігор Руснак, head of lean office TBI bank Bulgaria/Romania – Ольга Гулькова, заступник Голови Правління Укргазбанку – Інна Тютюн, директор УБКІ – Богдан Пшеничний, співзасновник компанії Eurogroshi і директор з управління ризиками групи компаній Mano Finance – Русланас Тельновас (Ruslanas Telnovas), віце-президент, керівник Управління роздрібних продуктів Альфа-Банк Україна – Олексій Пузняк і багато інших.

Резюмуючи виступи експертів, можна зробити такі висновки:
 
1) Незважаючи на зростання популярності різних фінансових сервісів, для споживачів банки, як і раніше, залишаються найнадійнішим інструментом збереження коштів. Хоча в питаннях мікрокредитування і платежів вподобання користувачів поступово зміщуються в бік невеликих і гнучких сервісів.
 
2) Серйозної конкуренції між банками і фінтех компаніями немає, оскільки активи FinTech-сектору і банківської системи не можна порівняти. Кожен рухається вперед, орієнтуючись на свою ціннісну нішу. Конкуренція може виникати тільки в окремих напрямках.
 
3) Для успішного майбутнього банку потрібно більше вкладати в розвиток технологій і в розширення партнерських програм з компаніями, що володіють великою клієнтською базою.
 
4) Спроби українських банків розвивати нові сервіси стикаються з проблемою браку ІТ-фахівців, здатних трансформувати банк в діджитал. Для реалізації ІТ-проектів ефективним може бути створення спільних команд, що складаються з фахівців банку і аутсорсингових компаній.
 
5) Нові підприємства є не тільки конкурентами банкам, але завдяки своїй інноваційності створюють можливості для взаємовигідної спіпраці та використання перспективних ідей.

У демо-зоні можна було ознайомитися з виставковим обладнанням деяких технологічних компаній. Особливий інтерес учасників викликала інтерактивна система управління взаємодією з клієнтами, яку презентувала компанія РЕНОМЕ-СМАРТ, експерт з розробки та впровадження рішень для прийому платежів, обробки грошових потоків і послуг в автоматичному режимі, спільно зі своїм партнером – компанією SEDCO.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua