Чи варто лити дорогу оливу в старий двигун? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чи варто лити дорогу оливу в старий двигун?

Особисті фінанси
1585
Якщо автомобіль пробіг понад 100 тис. км, чи варто заливати в його двигун високоякісну синтетичну оливу? Так, якщо це олива, подібна до олив лінійки Shell Helix Ultra
Для початку варто замислитися, чому багатьом здається, що мотору з великим пробігом не потрібна хороша олива. Думка на кшталт «мотор старий, обійдеться і дешевим мастилом» не витримує жодної критики. Тому що насправді все майже навпаки: щоб зношений двигун працював з повною віддачею, йому необхідна хороша олива. А якщо використовувати отримані з газу за технологією GTL (gas to liquids) оливи лінійки Shell Helix Ultra, то можна навіть продовжити ресурс силового агрегату.

Олива з газу

Чому саме ця олива? Компанія Shell виробляє її за технологією Shell PurePlus. Це газорідинна конверсія (GTL – gas to liquids), застосована до виробництва оливи. З природного газу Shell навчилася отримувати чисту базову оливу, що не містить домішок, типових для звичайних олив на нафтовій основі. (До речі, на це вченим компанії знадобилося 40 років напруженої праці.) Для Shell Helix Ultra характерна стабільна в’язкість, низька летючість, низький коефіцієнт тертя, майже повна відсутність сірки і довгий термін служби без втрати початкових якостей.
Чи варто лити дорогу оливу в старий двигун?
Але у випадку з літніми моторами найважливіша ще одна властивість цієї оливи – її видатні миючі здібності. Дозволимо собі нагадати, що під чистотою двигуна моторобудівники розуміють відсутність на його деталях лакових і нагароподібних відкладень. Саме останні, осідаючи на поршні, служать абразивом, який полірує стінки циліндра в його верхній частині, прискорюючи знос. Більш того, відкладення збираються в канавках поршневих кілець, знижуючи їх рухливість, що призводить до зменшення компресії і значної витрати оливи на вигар. Через свою виключно чисту базу Shell Helix Ultra не містять компонентів, які перетворюються на лаки та нагар, тому заправлений ним двигун зношується повільніше.
Але навіть якщо в моторі раніше застосовувалася звичайна олдива і небажані відкладення в ньому є, перехід на постійне застосування оливи Shell з газу допоможе зупинити знос. Його миючі якості настільки високі, що нагар, який вже відклався, буде поступово вилучений з поршнів. Чимале значення має також той факт, що Shell Helix Ultra миє двигун не тільки ефективно, але й постійно. На відміну від звичайних олив, у яких миючі присадки під кінець міжсервісного періоду спрацьовуються і значно (або зовсім) знижують свою ефективність. Секрет в тому, що в оливі з газу над видаленням відкладень «працюють» не присадки, а сама база.
Чи варто лити дорогу оливу в старий двигун?

Аргументи «За»

Додатковий аргумент за використання «синтетики» Shell Helix Ultra у моторах з пробігом «100 тис. км плюс» – в її стабільно низькій в’язкості при негативних температурах. Це також особливість, характерна тільки для олив, отриманих з газу. Оскільки як правило звичайні, «нафтові» олії до кінця строку служби стають більш в’язкими. А в морози це ускладнює холодний пуск зношеного двигуна, і без того ускладнений зниженою компресією, стартером, що втратив потужність, неідеальною іскрою в свічках запалювання тощо.
Таким чином, виходить, що високоякісна синтетика у моторах з великим пробігом допоможе омолодити силовий агрегат, знявши багато вікових проблем.
Чи варто лити дорогу оливу в старий двигун?
За матеріалами:
autocentre.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас