Ощадбанк запрошує преміум-клієнтів до спілкування у віртуальній картинній галереї


Ощадбанк запрошує преміум-клієнтів до спілкування у віртуальній картинній галереї

Підрозділ преміум-банкінгу Ощадбанку сьогодні відкриває своє веб-представництво – http://premium.oschadbank.ua/. На новому сайті користувачі можуть детальніше ознайомитися з переліком преміум-послуг державного банку, дізнатись про найближче преміум-відділення, подати заявку на отримання статусу преміум-клієнта Ощадбанку.

Сайт преміум-банкінгу Ощадбанку оформлено у стилі картинної онлайн-галереї. Одночасно з корисною інформацією про преміум-банкінг відвідувачі сайта можуть переглянути картини видатних українських художників. Окрема частина сайта так і називається – «Картинна галерея». Тут можна не лише роздивитись шедеври українського образотворчого мистецтва, а й проконсультуватися з приводу їх придбання. Першою на інтернет-сторінці демонструється добірка картин всесвітньо знаного українського художника Анатолія Криволапа. Час від часу, як і в звичайній картинній галереї, колекції українських митців будуть змінювати одна одну. Новий сайт має гасло «Art of contemporary banking», або «Мистецтво сучасного банкінгу».

«Потреба в додатковому каналі комунікації з преміум-клієнтами викликана бурхливим розвитком цього сегмента в Ощадбанку. Тільки за рік ми збільшили кількість таких клієнтів на 77%, зараз їх в Ощадбанку більше 21 тисячі, – прокоментував новину про відкриття сайта начальник управління по роботі з преміум-клієнтами Ощадбанку Данило Меркулов. – Наш розрахунок, що банківські послуги з підвищеним комфортом будуть користуватись в українців дедалі більшим попитом, виявився вірним. Ощадбанк не побоявся започаткувати цей кардинально новий для колишньої радянської ощадкаси напрям діяльності, чим залучив заможних клієнтів. До послуг наших преміум-клієнтів усі переваги справжнього преміум-банкінгу: комфорт, конфіденційність, індивідуальний підхід. Облаштовано преміум-зони, розпочали роботу персональні менеджери, працюють окремі телефонна лінія та веб-сайт».

Ощадбанк почав розвивати напрям преміум-обслуговування роздрібних клієнтів навесні 2016 року. За менш ніж два роки проведено сегментацію клієнтів, розроблено та реалізовано лінійку продуктів, сформовано команду. Наразі отримати преміум-обслуговування можна в 30 преміум-зонах Ощадбанку, що відкриті в усіх областях України. До кінця року їх буде 40, на наступний рік заплановано відкриття ще 16 преміум-зон.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:Ощадбанк
В Контексті Finance.ua