Ощадбанк запрошує преміум-клієнтів до спілкування у віртуальній картинній галереї — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ощадбанк запрошує преміум-клієнтів до спілкування у віртуальній картинній галереї

Особисті фінанси
43
Підрозділ преміум-банкінгу Ощадбанку сьогодні відкриває своє веб-представництво – http://premium.oschadbank.ua/. На новому сайті користувачі можуть детальніше ознайомитися з переліком преміум-послуг державного банку, дізнатись про найближче преміум-відділення, подати заявку на отримання статусу преміум-клієнта Ощадбанку.
Сайт преміум-банкінгу Ощадбанку оформлено у стилі картинної онлайн-галереї. Одночасно з корисною інформацією про преміум-банкінг відвідувачі сайта можуть переглянути картини видатних українських художників. Окрема частина сайта так і називається – «Картинна галерея». Тут можна не лише роздивитись шедеври українського образотворчого мистецтва, а й проконсультуватися з приводу їх придбання. Першою на інтернет-сторінці демонструється добірка картин всесвітньо знаного українського художника Анатолія Криволапа. Час від часу, як і в звичайній картинній галереї, колекції українських митців будуть змінювати одна одну. Новий сайт має гасло «Art of contemporary banking», або «Мистецтво сучасного банкінгу».
«Потреба в додатковому каналі комунікації з преміум-клієнтами викликана бурхливим розвитком цього сегмента в Ощадбанку. Тільки за рік ми збільшили кількість таких клієнтів на 77%, зараз їх в Ощадбанку більше 21 тисячі, – прокоментував новину про відкриття сайта начальник управління по роботі з преміум-клієнтами Ощадбанку Данило Меркулов. – Наш розрахунок, що банківські послуги з підвищеним комфортом будуть користуватись в українців дедалі більшим попитом, виявився вірним. Ощадбанк не побоявся започаткувати цей кардинально новий для колишньої радянської ощадкаси напрям діяльності, чим залучив заможних клієнтів. До послуг наших преміум-клієнтів усі переваги справжнього преміум-банкінгу: комфорт, конфіденційність, індивідуальний підхід. Облаштовано преміум-зони, розпочали роботу персональні менеджери, працюють окремі телефонна лінія та веб-сайт».
Ощадбанк почав розвивати напрям преміум-обслуговування роздрібних клієнтів навесні 2016 року. За менш ніж два роки проведено сегментацію клієнтів, розроблено та реалізовано лінійку продуктів, сформовано команду. Наразі отримати преміум-обслуговування можна в 30 преміум-зонах Ощадбанку, що відкриті в усіх областях України. До кінця року їх буде 40, на наступний рік заплановано відкриття ще 16 преміум-зон.
За матеріалами:
Ощадбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас