Google і Facebook отримають 84% світового ринку цифрової реклами


Google і Facebook отримають 84% світового ринку цифрової реклами

Google і Facebook отримають 84% коштів, витрачених на цифрову рекламу в світі (без урахування Китаю) в 2017 році.
Про це йдеться в звіті агентства GroupM.

Згідно з прогнозом агентства, в 2018 році обсяг глобальних витрат на рекламу зросте на 4,3%, або на 23 млрд доларів, при цьому зростання головним чином забезпечить саме цифровий сегмент.

Очікується, що витрати на телерекламу підвищаться в наступному році на 2,2%, на цифрову рекламу – на 11,3%.

При цьому обсяг витрат на рекламу в цифрових медіа перевищить витрати на телевізійні рекламні ролики вже у 2017 році в 17 країнах, включаючи Великобританію і Німеччину, пише Financial Times.

Проте останнім часом дедалі більше великих компаній висловлюють невдоволення недостатнім моніторингом цифрового контенту, поруч з яким показується їхня реклама.

Так, Diageo, Mars, HP, Deutsche Bank і Mondelez відмовилися співпрацювати з відеосервісом YouTube, що належить Google, після того, як їхня реклама демонструвалася поруч з відеороликами з непристойним змістом.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Фондовий ринок
Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua