Google і Facebook отримають 84% світового ринку цифрової реклами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Google і Facebook отримають 84% світового ринку цифрової реклами

Фондовий ринок
273
Google і Facebook отримають 84% коштів, витрачених на цифрову рекламу в світі (без урахування Китаю) в 2017 році.
Про це йдеться в звіті агентства GroupM.
Згідно з прогнозом агентства, в 2018 році обсяг глобальних витрат на рекламу зросте на 4,3%, або на 23 млрд доларів, при цьому зростання головним чином забезпечить саме цифровий сегмент.
Очікується, що витрати на телерекламу підвищаться в наступному році на 2,2%, на цифрову рекламу – на 11,3%.
При цьому обсяг витрат на рекламу в цифрових медіа перевищить витрати на телевізійні рекламні ролики вже у 2017 році в 17 країнах, включаючи Великобританію і Німеччину, пише Financial Times.
Проте останнім часом дедалі більше великих компаній висловлюють невдоволення недостатнім моніторингом цифрового контенту, поруч з яким показується їхня реклама.
Так, Diageo, Mars, HP, Deutsche Bank і Mondelez відмовилися співпрацювати з відеосервісом YouTube, що належить Google, після того, як їхня реклама демонструвалася поруч з відеороликами з непристойним змістом.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас