Сервіс СМС інформування для корпоративних клієнтів ПАТ "БАНК АЛЬЯНС"
ПАТ «БАНК АЛЬЯНС» пропонує корпоративним клієнтам, які користуються послугою дистанційного обслуговування рахунку Інтернет Клієнт-Банк “iBank 2 UA”, підключитися до нового сервісу СМС інформування.
Сервіс СМС-інформування передбачає надання Клієнту інформації шляхом надіслання текстових повідомлень на номер мобільного телефону, зазначений Клієнтом у особистому кабінеті системи iBank 2 UA:
-будь-які надходження коштів на Рахунок Клієнта,
-будь-які списання коштів з Рахунку Клієнта,
-виписки по Рахунку,
-поточний залишок коштів по Рахунку на визначену дату та час,
-інформаційні повідомлення Банку.
-будь-які списання коштів з Рахунку Клієнта,
-виписки по Рахунку,
-поточний залишок коштів по Рахунку на визначену дату та час,
-інформаційні повідомлення Банку.
Більш детальну інформацію Ви можете отримати, звернувшись до найближчого відділення ПАТ “БАНК АЛЬЯНС”.
За матеріалами: Альянс Банк
Поділитися новиною