Airbus відкриє в Китаї центр безпілотних розробок


Airbus відкриє в Китаї центр безпілотних розробок

Компанія Airbus планує відкрити інноваційний центр в Шеньчжені (Китай) з розробки безпілотних технологій для літаків майбутнього. Одним з партнерів в області ШІ може стати Baidu, пише Bloomberg.

Ідеологом створення наукового центру в Китаї є головний технічний директор Airbus Пол Єременко, 38-річний інженер і випускник MTІ і Калтеха, відомий своїм просуванням автономних технологій в Motorola, Google і DARPA. Примітно, що він народився у Львові (Україна) і є сином радянсько-американського математика Олександра Єременка, який іммігрував в 1993 році в США. Маршал Радянського Союзу Олександр Єременко — його прадід.

За словами Єременка, Шеньчжень — це «нова Кремнієва долина», а безпілотні технології допоможуть Airbus в найближчому майбутньому перейти на управління цивільними літаками одним пілотом. Це має зробити революцію в авіаційному бізнесі, оскільки скоротить величезні витрати. В авіації спостерігається схожа з автомобілями тенденція автоматизації, і такі компанії, як Boeing, починають активно вкладати ресурси в автономні технології.

Однак втілити цю ідею буде непросто, оскільки другий пілот сьогодні потрібен не стільки для зняття навантаження на командира екіпажу, скільки з міркувань безпеки. Після того, як пілот Germanwings у березні 2015 року направив А320 у французькі Альпи, замкнувшись у кабіні, багато авіакомпаній зробили наявність двох людей у кабіні обов’язковою у всі часи.

До того ж невідомо, чи захочуть пасажири літати на безпілотному літаку, каже колишній керівник American Airlines Роберт Манн. «Люди, можливо, побоюються такого роду речей, — каже Шукор Юсоф, засновник авіаційної консалтингової фірми Endau Analytics в Малайзії. — Зараз з’являються робомобілі і безпілотні автобуси, але для чогось літаючого зовсім інші вимоги».

За словами Єременка, Китай — один з найбільш перспективних ринків для розвитку авіації. Незабаром він стане найбільшим з перевезень, і Airbus зацікавлений продавати туди літаки. Це, в свою чергу, спричинить брак пілотів, і щоб підтримати ринок, необхідно вкладатися в автономні технології.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua
Опитування