Колишній далекобійник розкритикував Tesla Semi
Поганий огляд дороги, нестача дзеркал і зайва кількість моніторів — ось лише частина претензій, які виникають у водіїв вантажівок після знайомства з футуристичною електрофурою Tesla Semi. У колонці видання Engadget колишній далекобійник Джонатан Рамзі оцінив нову розробку Tesla з професійної точки зору і залишився нею незадоволений.
Автор колонки в Engadget Джонатан Рамзі в 2017 році провів в дорозі 9 місяців: 6 місяців він перебував за кермом Freightliner Cascadia з причепом-рефрижератором, а 3 місяці — в салоні Kenworth T680 з безбортовою платформою.
У своїй статті Рамзі відразу ж заявив, що електровантажівка Tesla Semi вразить тільки тих, хто не має уявлення про роботу далекобійника. При цьому колишній водій визнав, що Tesla розробляє фуру не для дальніх міжміських поїздок, а для транспортування вантажів між терміналами в межах одного регіону. Наприклад, для доставки товарів Wal-Mart з одного складу на інший. «Перша модель Semi не замінить десятки тисяч вантажівок, які здійснюють дальні поїздки зі сходу на захід, намотуючи по 2000-5000 миль (3200-8000 км) на тиждень», — пояснив Рамзі.
Але, як вважає автор колонки, будь-який водій, на які б відстані він не їздив, зіткнеться з проблемами при керуванні вантажівкою Tesla. Перший недолік — це сидіння, встановлене в центрі кабіни. За задумом Tesla, таке розташування водійського крісла забезпечує максимальний огляд. Але і звичайна вантажівка дає огляд не гірший, оскільки водій розташовується на висоті 1,8 м над дорогою.
Інша проблема — це брак дзеркал. Вантажівка Kenworth T680, на якій Рамзі їздив в 2017 році, була оснащена 7 дзеркалами. Це було необхідно, щоб уникнути як великих зіткнень, так і дрібних пошкоджень. «Я розумію, що дзеркала погано вплинули б на аеродинаміку Tesla Semi. Але дзеркало всього за $8 здатне заощадити тисячі доларів, які підуть на ремонт і збитки через простій. Тому я просто не знаю, як можна обходитися без них».
Інша проблема — це брак дзеркал. Вантажівка Kenworth T680, на якій Рамзі їздив в 2017 році, була оснащена 7 дзеркалами. Це було необхідно, щоб уникнути як великих зіткнень, так і дрібних пошкоджень. «Я розумію, що дзеркала погано вплинули б на аеродинаміку Tesla Semi. Але дзеркало всього за $8 здатне заощадити тисячі доларів, які підуть на ремонт і збитки через простій. Тому я просто не знаю, як можна обходитися без них».
За матеріалами: hightech.fm
Поділитися новиною