NASA і Lockheed Martin тестують літак з гнучким крилом
На думку NASA, майбутнє авіації – в довгих і гнучких крилах, які своєю підйомною силою не поступаються коротшим і ширшим крилам сучасних літаків, але можуть істотно знизити витрати на пальне. Інженери агентства і компанії Lockheed Martin приступили до активних випробувань цієї технології.
Відносно широкі й короткі крила сучасної авіації, насправді, на подив гнучкі – наприклад, під час випробування моделі Boeing 747 його крила згинаються під кутом 90 градусів. Але NASA збирається піти ще далі, але при цьому позбутися проблеми довгих вузьких крил – вібрації, яка легко може досягти такого рівня, що зруйнує корпус літака.
Разом з Skunk Works, експериментальним підрозділом Lockheed Martin, інженери NASA побудували і протестували прототип безпілотного літального апарата, що використовує активні засоби контролю так званого флатера (коливань елементів конструкції літака), щоб визначити момент початку вібрацій і знизити не тільки тремтіння корпусу, а й, в потенціалі, повітряну турбулентність.
Разом з Skunk Works, експериментальним підрозділом Lockheed Martin, інженери NASA побудували і протестували прототип безпілотного літального апарата, що використовує активні засоби контролю так званого флатера (коливань елементів конструкції літака), щоб визначити момент початку вібрацій і знизити не тільки тремтіння корпусу, а й, в потенціалі, повітряну турбулентність.
За матеріалами: hightech.fm
Поділитися новиною