Facebook відкриє доступ до реклами прямо в месенджері для всіх
Соціальна мережа Facebook оголосила про низку нововведень в роботі свого месенджера, серед них і розширення можливостей Sponsored Messages. Цю функцію запустили в листопаді минулого року в рамках оновлення Messenger Platform v1.3. Тепер доступ до неї отримає ще більше брендів, а через кілька місяців — всі рекламодавці зможуть спробувати достукатися до клієнта в особисті повідомлення. Але з деякими обмеженнями.
Представляючи формат Sponsored Messages рік тому, віце-президент продуктів в месенджері Девід Маркус писав: «Ми хочемо, щоб бізнеси і бренди змогли управляти повним життєвим циклом клієнтів. Тут їм допоможуть рекламні особисті повідомлення. Вони дадуть можливість по-новому залучати користувачів. Звичайно, користувачі не повинні хвилюватися про спам». Він мав на увазі, що у компанії має бути якась історія взаємодії з користувачем — наприклад, листування в месенджері, інакше рекламне повідомлення послати не вийде.
Досі ця функція була доступна обмеженій кількості рекламодавців, але Facebook оголосив, що більше бізнесів отримають до неї доступ. «Починаючи з сьогоднішнього дня, більше бізнесів зможуть надсилати повідомлення безпосередньо в месенджер користувачів, з якими вони вже комунікували (яка саме комунікація мається на увазі — не уточнюється — ред.)», — повідомляє офіційний блог компанії. А в найближчі місяці функція стане доступною для всіх рекламодавців.
За матеріалами: Ain.Ua
Поділитися новиною