Metro в IV фінкварталі збільшила зіставні продажі на 0,5%


Metro в IV фінкварталі збільшила зіставні продажі на 0,5%

Німецька Metro (об’єднує мережу дрібнооптової торгівлі Metro/Makro Cash & Carry і гіпермаркети Real) в IV кварталі 2016-2017 фінроку (в жовтні-вересні) збільшила зіставні продажі (LfL) на 0,5%.

Загальні продажі зросли на 0,7%, до 9,2 млрд євро, повідомила компанія.

Підрозділ Metro Wholesale (колишнє Metro Cash & Carry) наростило виручку на 1,3%, до 7,4 млрд євро, зіставні продажі – на 0,5%. LfL-виручка в Туреччині продемонструвала високі темпи зростання, в той час як зіставні продажі в Росії впали. Компанія також відзначила незначне зниження LfL-продажів у Німеччині.

Виручка мережі Real скоротилася на 1%, до 1,7 млрд євро, зіставні продажі продемонстрували зростання на 0,6%.

За підсумками 2016-2017 фінансового року виручка Metro скоротилася на 2,5%, до 37,1 млрд євро, LfL-продажі збільшилися на 0,2%.

Виручка Metro Wholesale знизилася на 2,3%, до 29 млрд євро, Real – на 3,1%, до 7,2 млрд євро.

На 30 вересня мережа оптового підрозділу ритейлера об’єднувала 759 магазинів у 25 країнах, в тому числі 104 магазини в Німеччині, 239 в Західній Європі, 293 в Східній Європі і 133 в Азії. Мережа Real представлена 282 гіпермаркетами в Німеччині.

У лютому акціонери Metro AG прийняли рішення про поділ Metro Group на дві незалежні зареєстровані на біржі компанії, діяльність яких буде сфокусована на відповідних сегментах ринку. Узгоджений поділ став чинним після його реєстрації в комерційному реєстрі Metro AG 12 липня.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Metro в IV фінкварталі збільшила зіставні продажі на 0,5%» на Finance.ua - 2.5
В Контексті Finance.ua