Бюджетні смартфони втрачають свою популярність


Бюджетні смартфони втрачають свою популярність

Зростання вартості флагманських моделей пояснюється тим, що покупці готові платити за якість. Останнім часом на ринку спостерігається зниження інтересу до смартфонів дешевше 400 доларів.

Те, що вартість сучасних флагманських смартфонів перевищила 1000 доларів, пояснюється існуючим попитом на них. Аналітики Counterpoint Technology Market Research відзначають, що на глобальному ринку смартфонів спостерігається явне домінування преміум-моделей.

Наприклад, у II кварталі 2017 року майже 80% прибутку припало на смартфони, середня вартість яких становить понад 400 доларів.

За період з квітня по червень такі смартфони принесли 79,3% від сумарного прибутку. Лідером глобального ринку за кількістю проданих гаджетів є корейська компанія Samsung. В сегменті пристроїв дорожче 400 доларів корпорація отримала 66,4% від загального обсягу свого прибутку.

Компанія Apple посіла друге місце серед головних постачальників. При цьому пристрої дорожче 400 доларів принесли «яблучній» компанії, яка славиться дорожнечею своїх смартфонів, 96% прибутку.

Незважаючи на те, що Apple отримала 65,1% від загального прибутку, в штучному вираженні американська компанія зайняла близько 9% глобального ринку мобільних телефонів. Натомість Samsung в загальному прибутку виробників стільникових апаратів зайняла частку в 22,3%. Далі йде компанія Huawei з показником 4,1%. Замикають топ-5 постачальників мобільних пристроїв Oppo і Vivo з результатом 4% і 3% відповідно.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Бюджетні смартфони втрачають свою популярність» на Finance.ua - 5.0
В Контексті Finance.ua