Львівське підприємство досі не заплатило $20 мільйонів за автобуси, придбані перед Євро-2012 (доповнено) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Львівське підприємство досі не заплатило $20 мільйонів за автобуси, придбані перед Євро-2012 (доповнено)

Казна та Політика
741
Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 заплатить майже 19,6 млн грн за придбані перед Євро-2012 автобуси ЛАЗ. Ця сума є частиною боргу перед заводом-банкрутом, з яким досі не розрахувався комунальний перевізник. Після сплати цієї суми решту боргу анулюють. За відповідну ухвалу під час засідання сесії у четвер, 5 жовтня, проголосували 45 депутатів, повідомляє Захід.net.
Прийнятою ухвалою депутати погодили меморандум про співпрацю між ТОВ «Оптимум Фактор», АТП-1, ЛКП «Львівтеплоенерго» та ЛКП «Львівводоканал».
Йдеться про борг комунального перевізника АТП-1 за придбані ще в 2010 році напередодні проведення Євро-2012 автобуси ЛАЗ. Тоді АТП-1 не заплатило за автобуси, які поставив Львівський автобусний завод. ТОВ «Львівські автобусні заводи» кілька років судилось за те, щоб стягнути ці кошти та відсотки за протерміновані борги, а виконавча служба блокувала рахунки комунального перевізника.
Зараз із 32 придбаних до Євро-2012 ЛАЗів, за даними управління транспорту ЛМР, придатні до роботи 13. Решта автобусів потребують ремонту.
Як йдеться у схваленому міськрадою меморандумі, АТП-1 визнає борг у сумі майже 28 млн грн перед ТОВ «Оптимум Фактор», яке отримало від ЛАЗу право вимоги за договором факторингу.
При цьому зазначається, що АТП-1 має отримати з бюджету Львова та сплатити компанії «Оптимум Фактор» майже 19,6 млн грн, тобто не всю суму боргу. Крім того, АТП-1 вже сплатило 4,5 млн грн виконавчій службі.
Після того, як АТП-1 сплатить третину боргу, «Оптимум Фактор» зобов’язується анулювати 4 млн грн боргу.
Меморандум також передбачає терміни сплати боргу. Перші 8 млн грн АТП-1 має перерахувати до кінця жовтня, ще 8 млн грн – до кінця листопада, а решту боргу – майже 3,6 млн грн – до кінця грудня 2017 року.
Натомість «Оптимум Фактор» після отримання 10 млн грн від АТП-1 має сплатити борги, які виникли у пов’язаного з ЛАЗом ТОВ «Львівавтокомплектація» перед комунальними підприємствами «Львівтеплоенерго» та «Львівводоканал».
Як пояснила директорка юридичного департаменту ЛМР Гелена Пайонкевич, якби АТП-1 відмовилось платити борги, виконавча служба могла б арештувати комунальні автобуси.
За словами голови фракції «Громадянської позиції» в ЛМР Юрія Кужелюка, меморандум дозволить завершити тривале блокування виконавчою службою АТП-1. «Автобуси були поставлені виробником. Ми повинні врешті-решт поставити крапку в цьому питанні і розблокувати АТП-1», – наголосив Кужелюк.
Зазначимо, що Львівський автобусний завод викупив та довів до банкрутства російський бізнесмен Ігор Чуркін. Холдинг зупинив виробництво у 2014 році. Зараз ТОВ «Львівські автобусні заводи», яке перебуває в процесі припинення, офіційно записане на Ігоря Чуркіна та низку компаній, зареєстрованих в Канаді і Великобританії.
ТОВ “Оптимум Фактор”, з яким укладе меморандум АТП-1, зареєстроване в Києві. За даними аналітичної системи YouControl, власниками фірми є Сергій Бугайчук, Аліса Серебряник і Таісія Саніна.
Як прокоментували Finance.ua у ТзОВ “Оптимум Фактор”, станом на 14.11.2017 львівський комунальний перевізник АТП № 1 досі не сплатив за автобуси, що були придбані напередодні Євро-2012.
“5 жовтня 2017 року на сесії ЛМР, керуючись безперечною фінансовою вигодою для Львова, більшість депутатів проголосували за Меморандум. Однак, 26-го жовтня його було скасовано під тиском радикально налаштованих політичних сил, що ускладнило вирішення надважливого для транспортної системи міста питання. Жодних законних підстав не сплачувати борг у ЛК АТП№1 немає”, – коментують у “Оптимум Фактор”.
Також ТзОВ “Оптимум Фактор” заявляє, що не є правонаступником майна ТОВЛАЗ”. У компанії відсутні проблеми з громадою міста Львова. Ніякого відношення до конфліктів громадян, міської влади з ТОВЛАЗ” та його власниками не має.
“Метою професійної діяльності ТзОВ «Оптимум фактор» є врегулювання боргу в розмірі 28,1 млн грн”, – стверджують у “Оптимум Фактор”.
Зазначимо, що станом на 1 листопада 2017 року весь транспорт ЛК АТП № 1, яке забезпечує 70% громадських перевезень міста та всі банківські рахунки – заарештовані. Для уникнення повної зупинки підприємства між кредитором, ЛК АТП №1 та міською владою досягнуто короткотермінового компромісу щодо тимчасового вільного використання автобусів.
За матеріалами:
Zaxid.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас