Створено гібрид радара і лідара
Стартап Aeva, один з багатьох мешканців Кремнієвої долини, який хоче стати частиною індустрії безпілотного транспорту, що стрімко розвивається, заявив про себе, представивши сенсор, що по’єднує функції радара і лідара, тобто одночасно вимірює положення і швидкість руху навколишніх об’єктів.
Більша частина експертів вважає, що чим кращий безпілотник, тим більше у нього повинно бути сенсорів: камер, лідарів і радарів. Всі три типи сенсорів необхідні, тому що кожний з них виконує своє власне завдання. Камери показують, як виглядає об’єкт, але не підкажуть, наскільки він далеко або як швидко рухається. Лідари вимірюють відстань до об’єктів, тоді як радари можуть точно оцінити швидкість.
Звісно, ця класифікація злегка спрощує реальний стан речей. Фізика дозволяє виміряти або дистанцію, або прискорення будь-яким типом електромагнітних хвиль — існують лідарні датчики швидкості і радарні далекоміри. Але в автомобілебудуванні радари з низькою роздільною здатністю найчастіше використовуються для вимірювання швидкості транспортного засобу, тоді як для створення високоякісних тривимірних карт того, що знаходиться навколо, в основному застосовують лазерні датчики — лідари.
Однак стартап Aeva взявся довести, що більш ефективним стане універсальний сенсор робомобіля. Розроблений ним пристрій, що фіксує як швидкість, так і дистанцію до об’єктів, що оточують безпілотний автомобіль, здатний замінити лідари і радари. У той час як сучасні лідари випускають окремі імпульси, винахід Aeva випромінює незатухаючі хвилі світла. Зчитуючи те, як цей більш складний сигнал відбивається від навколишніх об’єктів, пристрій отримує набагато детальніше зображення, одночасно обчислюючи швидкість.
За матеріалами: hightech.fm
Поділитися новиною