Модернізація німецької електрички для УЗ буде в 3 рази дорожче, ніж оновлення українського поїзда - Дубневич — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Модернізація німецької електрички для УЗ буде в 3 рази дорожче, ніж оновлення українського поїзда - Дубневич

Казна та Політика
1175
Глава Комітету Верховної Ради з транспорту Ярослав Дубневич виступає проти закупівлі старих німецьких електричок для використання на українських залізницях поки Мінінфраструктури і “Укрзалізниця” не доведуть, що це буде ефективним рішенням.
Нагадаємо, про плани придбати в Німеччині електрички раніше заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.
Як повідомив Дубневич, днями на засіданні парламентського комітету він попросив у Омеляна і в.о. голови правління УЗ Євгена Кравцова розрахунки, що показують, що купувати німецькі електрички буде вигідно, проте таких даних поки немає.
Разом з тим, за словами Дубневича, як свідчать попередні розрахунки технічних експертів УЗ, глибока модернізація німецького рухомого складу може коштувати 250-280 млн гривень за кожен поїзд з 8 вагонів в порівнянні з 70-80 млн гривень – стільки коштує модернізація електропоїзда УЗ українськими підприємствами . Кошти на таку модернізацію в фінплан УЗ на наступний рік не вносилися.
“А використовувати німецькі вагони без реконструкції в наших умовах неможливо в принципі. З багатьох причин. Ось хоча б два з них. Доведеться викидати всю електричну начинку і замінювати всю шляхову візок в кожному вагоні. По суті, залишається тільки салон … Нагадаю, що, скажімо, система живлення змінного струму в електропоїздах в Україні розрахована на 27 кВ при частоті 50 Гц. у той час як у німців відповідно – 15 кВ і 16,7 Гц “, – зазначив Дубневич на своїй сторінці в Facebook.
Крім того, ширина вагона німецького електропоїзди становить 2,925 метра, а українського – 3,25-3,5 метра. “На практиці це означає, що між поїздом і пероном виникне пробіл в півметра. І як пасажирам потрапляти в електрички?”, – задався питанням депутат.
Він висловив упевненість, що спершу потрібно проаналізувати проведення глибокої модернізації наявного парку електро- і дизель-поїздів силами власних ремонтних заводів УЗ і інших підприємств.
“Поки не буде чіткого обґрунтування ініціативи по залученню німецького рухомого складу, що не буде розрахунків і висновків, ми не маємо права давати зелене світло цьому широко проанонсував проекту”, – заявив Дубневич.
За його словами, транспортний комітет Ради направив листи прем’єр-міністру, в Кабмін і УЗ з проханням вивчити питання закупівлі німецьких електричок на предмет доцільності та економічної ефективності.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас