Морські водорості стануть основою біопалива — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Морські водорості стануть основою біопалива

Енергетика
769
Дві технології, що розробляються в Тихоокеанській Північно-Західній національній лабораторії Міністерства енергетики США, дозволять автомобілям працювати на біопаливі, виготовленому з морських водоростей, повідомляє Phys.org.
Ці технології входять в число 18 нових проектів, які отримали фінансування в розмірі $22 млн від Агентства перспективних досліджень в галузі енергетики, також відомого як ARPA-E. Вони входять в програму ARPA-E MARINER, присвячену дослідженням в галузі промислового застосування макроводоростей.
Макроводорості (так біологи називають великі багатоклітинні водорості) сьогодні вирощуються в першу чергу для вживання в їжу, але їх також можна використовувати для виробництва економічно конкурентоспроможного біопалива. Ця технологія не вимагає застосування синтетичних добрив, і вона не буде конкурувати з сільським господарством за землю і прісну воду. За оцінками Міністерства енергетики, США можуть виробляти достатньо макроводоростей, щоб задовольнити приблизно 10% річних потреб країни в паливі для транспорту. Але перш ніж автомобілі почнуть працювати на паливі з водоростей, необхідно значно збільшити їх виробництво за рахунок нових технологій.
Ключовим є вибір місця культивації. Щоб полегшити це завдання, команда, очолювана співробітниками Тихоокеанської Північно-Західної національної лабораторії, розробить набір передових інструментів моделювання, які допоможуть передбачити, в яких місцях і в який час вирощування водоростей у відкритому океані буде найбільш ефективним.
Інша команда з тієї ж лабораторії розробить автономну систему культивації, яка проходить по 5-кілометровому канату з вуглецевого волокна, що дозволить вирощувати більшість морських водоростей за низькою ціною. Ярусна система буде триматися на плаву завдяки вільно буям, що вільно плавають, оснащеним датчиками, які будуть відстежувати стан океанської ферми, швидкість руху, підводне освітлення та багато іншого. Дані датчиків будуть автоматично обчислювати ріст двох видів водоростей. Основою вуглецевого волокна лінії стануть композитні відходи авіаційної промисловості. Дослідники називають цю систему навігаційним офшорним автономним пристроєм або NOMAD.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас