У Нацкомісії назвали мобільних операторів з найгіршою якістю зв'язку і передачі даних — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Нацкомісії назвали мобільних операторів з найгіршою якістю зв'язку і передачі даних

Казна та Політика
3163
Нацкомісія, що здійснює держрегулювання у сфері зв’язку та інформатизації, опублікувала показники якості мобільного зв’язку. Дані були зібрані на підставі власних досліджень операторів.
Зокрема, чиновники збирали інформацію про кількість скарг клієнтів, відсоток ненадісланих СМС, кількість обірваних дзвінків і недодзвону абонентів. У загальні дані потрапила інформація і про покриття мереж.
В частині скарг клієнтів найгірше справи йдуть у PEOPLEnet. На цього оператора скаржилися 13 зі 100 тис. абонентів. Серед великих мереж найгірші показники у Київстар – 2,17. Втім, інші провайдери телеком послуг показали схожі результати:
  • PEOPLEnet – 13
  • Київстар – 2,17
  • Інтертелеком – 2,07
  • Київстар – 2,17
  • Lifecell – 1,86
  • Vodafone -1,78
  • ТриМоб – 1,34
Piccy.info - Free Image Hosting
Примітно, що аутсайдер за скаргами виявився найкращим оператором за кількістю успішних з’єднань.
  • PEOPLEnet – 95,31%
  • Vodafone – 95,1%
  • Інтертелеком -94,47%
  • Київстар – 93,57%
  • ТриМоб – 89,93%
  • Lifecell – 87,25%
Досить солідний розкид показників у операторів за статистикою ненадісланих повідомлень. Тут безумовним лідером виявився Vodafone. У національного оператора не дійшли до адресатів тільки 0,03% СМС.
  • PEOPLEnet – 2,06%
  • Vodafone – 0,03%
  • Інтертелеком -0,67%
  • Київстар – 0,08%
  • ТриМоб – 0,649%
  • Lifecell – 0,16%
Слід зазначити, що всі оператори вклалися в нормативи Нацкомісії. І за методологією відомства надають українцям якісні послуги зв’язку.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас