Канцлер Німеччини розкритикувала керівництво автоконцернів за "дизельгейт"


Канцлер Німеччини розкритикувала керівництво автоконцернів за "дизельгейт"

Канцлер Німеччини Ангела Меркель піддала критиці дії керівників німецьких автовиробників, замішаних у маніпуляціях з програмним забезпеченням для зниження показників шкідливих вихлопів.

“Довіру до галузі зруйновано замітанням сміття під килим і використанням прогалин у тестах на шкідливі викиди”, – заявила вона на партійному заході в Дортмунді, що дав старт виборчій кампанії Християнсько-демократичного союзу (ХДС).

Щоб почати відновлювати втрачену довіру, автоконцерни повинні встановити нове справне програмне забезпечення на машини і виплачувати клієнтам бонус при обміні старих дизельних автомобілів на нові, вважає голова уряду. За її словами, від подолання наслідків “дизельгейта” залежать понад 800 тис. “стрижневих” робочих місць, повідомляє Deutsche Welle.

А. Меркель підкреслила, що ФРН не може і не хоче відмовлятися від автомобільної промисловості як “важливого стовпа економіки”, і пообіцяла державну підтримку компаніям у процесі модернізації галузі.

“Якщо Німеччина хоче залишатися автовиробником номер один, необхідно звертати більше уваги на розвиток альтернативних двигунів, автономної їзди та впровадження концепції інтернету речей в автопромі”, – заявила канцлер.

Водночас вона висловилася проти різкої відмови від автомобілів з дизельними двигунами та квот на електромобілі, які пропонує ввести конкуруюча Соціал-демократична партія Німеччини (СДПН).

Скандал навколо маніпуляцій даними про вихлопи дизельних двигунів завдав великої шкоди іміджу німецьких автомобілебудівників.

Згідно з результатами опитування ARD-Deutschlandtrend, 57% жителів країни заявили про втрату довіри до автомобільної промисловості, при цьому ставлення 38% не змінилося. Більше половини респондентів (56%) побоюються, що махінації автоконцернів завдали довгострокового збитку німецькій економіці в цілому, а 41% не вважає це можливим.

Дослідження також показало, що німці розчаровані політикою Берліна щодо “дизельгейта”. Серед опитаних 67% впевнені, що при врегулюванні кризи політики йдуть на занадто великі поступки автомобільній промисловості і діють, швидше, в її інтересах, прагнучи зберегти робочі місця.

Лише 23% опитаних впевнені, що політики прагнуть, перш за все, захистити навколишнє середовище і здоров’я громадян. Ще 7% заявили, що влада керується інтересами власників дизельних автомобілів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування