У ДТЕК розповіли, чому возять вугілля уздовж західного узбережжя Африки, а не через Суецький канал


У ДТЕК розповіли, чому возять вугілля уздовж західного узбережжя Африки, а не через Суецький канал

У ДТЕК пояснили, чому судноплавна компанія, яка везе вугілля в Україну з ПАР, вибрала маршрут в обхід Африки з західного боку замість проходу через Суецький канал.

Як повідомили ЦТС в ДТЕК, це цілий комплекс причин, в тому числі боязнь атаки піратів біля берегів Сомалі.

При цьому, за даними ДТЕК, західний маршрут не набагато довший, ніж транзит через Суецький канал. “Прохід судна через Суецький канал займає 23 дні, через Західну Африку – 25 днів (розрахунок при швидкості судна 13,5 вузлів і без урахування погодного фактора)”, – повідомили в ДТЕК.

Сам же прохід через Суецький канал має свої недоліки.

“1) включає високі канальні збори;

2) ризик затримки при проходженні конвоєм в Суецькому каналі (1-2 дні);

3) прохід через Аденську затоку, де високий ризик захоплення судна сомалійськими піратами, що ставить під загрозу життя моряків і доставку дорогого вантажу;

4) відповідно до вимог міжнародних морських організацій (IMO та інші) судно має обходити зону високої піратської активності (2 дні затримки);

5) у разі гострої необхідності везти вантаж через Суец і виключно за згодою судновласника і капітана (несе особисту відповідальність за збереження життів, судна і вантажу) судновласник оплачує спецстраховку і наймає спеціальну збройну охорону, яка повинна супроводжувати судно до самої Суецької протоки – додаткові витрати від цього складають близько 30 тис. доларів ї”, – повідомили в ДТЕК.

У компанії також стверджують, що до кінця цього тижня очікується прихід в Україну ще одного балкера з вугіллям.

Довідка Finance.UA:

  • ДТЕК вже поставила з ПАР у 2017 році 150 тис. тонн антрациту.
  • Перший балкер з африканським вугіллям розвантажений в порту Южний 28 травня, другий – 25 липня.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «У ДТЕК розповіли, чому возять вугілля уздовж західного узбережжя Африки, а не через Суецький канал» на Finance.ua - 3.3
В Контексті Finance.ua